Valoarea unei vieti

Stiati ca mai demult am pus acest titlu si nu am scris nimic in articol?

Daca nu stiati, acum stiti. Deci ce s-a schimnat. Nu-mi mai doresc, orice vine e un bonus. Oamenii sunt frumosi daca ai timp sa ii lasi sa intre in viata ta, au ceva de spus si nu iti cer nimic ca sa-ti fie aproape. E atat de simplu si asa greu de inteles. In fine, eu ori o iau raza de tot ori devin matur. Cert e ca orice durere e mai usoara, parca are oasele subrede, e manevrabila.

Valoarea unei vieti este data de cei care trec prin ea si de cei care lasa urme. Urmele mele sa speram ca se vor numi poeme. In rest, n-am vrut sa va spun nimic, desi cineva spunea ca nu se pot scrie lucruri despre nimic, eu am scris doua volume pana acum despre asta. poate trei. poate patru.

Pace in inimile voastre 🙂

7 gânduri despre &8222;Valoarea unei vieti&8221;

Lasă un răspuns

