Arta de a scrie pe blog

Arta de a scrie pe blog este la liberul consum al tuturor. Arta de a scrie pe blog este ca un magazin de haine pentru toate varstele si pentru toate tipurile de oameni. Acestia intra, probeaza, se pozeaza cu hainele si cateodata cumpara. Am cautat mult timp o comparatie pentru felul de a scrie pe blog si nu cred ca exista alta care sa imbrace atat de elegant aceasta activitate.

Haina face blogul sau blogul face haina

Deci numele autorului de blog sau al omului din spatele blogului ofera importanta blogului in sine sau renumele blogului creste importanta omului din spatele sau? Pentru multi bloggeri cu statut inalt, e clar ca numele lor se datoreaza blogului si vechimii acestuia, poate si putin a calitatii articolelor dar asta se poate aranja cu putine cunostinte de SEO pe care vad ca toti le detin. Pentru altii, renumele capatat in media, in primul rand, i-a scos in fata si ceea ce au folosit pe sub haine n-a mai contat decat pentru oamenii care au stiut ce sa caute cu adevarat pe un blog. Restul, efectul de turma la rang de… la rang de arta, bineinteles!

Mai sunt si alte categorii de bloggeri care nu conteaza. Acum multi o sa spuneti ca nu va doriti asta si e perfect si/sau ideal sa fie asa, dar cum ramane cu cei care isi doresc sa fie mai sus in clasamente de tot felul, zelist.ro, trafic.ro, allblogs.ro sau cate or mai fi de acest gen. Pe ei cine ii ajuta? Blogul sau haina? Numele vine din blog sau blogul din nume? Daca v-am trezit interes, spuneti ce credeti, chiar este recomandabil. Poate asa invat si eu cum este cu arta de a scrie pe blog. Cu bine!

24 de gânduri despre &8222;Arta de a scrie pe blog&8221;

  1. Am vazut atatea nume „mari” care au niste bloguri asa de sterpe! Si atatia anonimi la care gasesti adevarate comori de stil, inteligenta sau experiente utile! Daca esti snob atunci numele vinde marfa; daca vrei talent si pasiune trebuie sa scotocesti, diamantele nu stau pe marginea santului. Eu sunt un nume mic cu un blog mic dar sunt mandra de el si sunt onorata de toti cei ce-mi trec pragul, chiar daca uneori o fac numai ca sa ma injure.Ca nu-s de acord cu mine e ok, important e ca si-au pierdut timpul sa ma citeasca. 🙂

    • Subscriu în totalitate! Nu aş da atâta importanţă diferitelor clasamente cât calităţii conţinutului (indiferent dacă e optimizat SEO sau nu) şi calităţii persoanei din spatele blogului 😀

      • pe platformele noastre puse la dispozitie de milostivul wordpress nici nu poate fi vorba de seo. cele pe domenii ne bat de nu ne vedem , chiar daca nu scriu nimic, ei/ele pot avea 2 postari iar noi 500 si apar in fata la orice ora din zi si din noapte. la noi e vorba doar de continut

      • m-am gandit sa dau banul dar vreau sa imi pastrez continutul si pr. si e cam greu si pt niciun domeniu nu renunt la blogul asta si mai ales la ce este pe el! si mai ales pt ca mi-a adus atatia oameni fumosi!

  2. Blogul meu este atât de minuscul, încât nu mă pot „pune” cu marii bloggeri. Însă eu sunt mulţumită de cum arată (atâta mă pricep şi atâta fac!), de ceea ce scriu, iar dacă cititorii mei îmi mai şi apreciază articolele, e şi mai bine! Eu, una, fac parte din categoria celor care nu contează şi nu-mi pasă, aici este locul unde refulează o parte din ideile mele şi munca mea. Restul rămâne la mine! Interesant articol!

    • tu faci bine de tot ce faci. am avut in cap ideea de comparatie a blogului cu magazinul de haine si de la asta la arta de a cumpara a fost doar un pas. arta de a scrie pe blog este de fapt omul care scrie, asa cum poate, imbracamintea lui de zi cu zi. stiu ca si eu port imbracaminte care nu-mi vine cateodata dar daca as putea sa n-o fac sau as avea altceva de facut, as renunta la imbracamintea de ocazie. multumesc

  3. Eu nu incetez sa ma minunez de miile de like-uri pe care le au blogurile cu texte ieftine si nivel scazut. Banuiesc totusi ca exista si un tertip it-ist pt a le urca in topuri

      • stiu asta. de asta nici nu postez tot ce as putea posta pentru ca e vorba de oameni si nu-mi place ca oamenilor sa nu le placa fiindca as ajunge atat de usor sa ma intreb ce caut eu aici …

  4. Eu mi-am facut foarte recent blog…sunt noua 🙂 ca sa zic asa.
    De ce mi-am facut blog?
    Am simtit ca vreau sa scriu despre ce gandesc si simt, vroiam de asemenea sa citesc ganduri si idei si de la ceilalti oameni.
    Aici gasesc oameni „de calitate” cum imi place mie sa spun. Tot aici am inceput sa ma simt din ce in ce mai bine…gasesc persoane sensibile, romantice, dar si persoane care stiu sa puna punctul pe i.
    Eu nu ii privesc cu ochii stralucitori pe posesorii de bloguri care sunt foarte populare. Daca imi place ce gasesc acolo sustin. Daca nu imi place evit.
    NU suport spiritul de turma, adica daca au dat 100 de bloggeri like sa dau si eu sa ma numar printre ei… asta nu! :))

    • si bine bine faci. imi plac cum gandesti pt ca e felul corect de a gandi. eu i-as privi cu ochii buni dar ei se schimba, toti au fost candva ca noi sau chiar mult mai mici, acum insa nu le poti da de nas acum, spiritul de turma e un concept foarte popular, nimeni nu il are, dar el exista peste tot 🙂

      • Offf….asa este! Cel mai bine e sa nu ii luam in seama pe cei prea vanitosi.
        Nu stiu, pur si simplu nu imi provoaca invidie. Nu caut popularitate, niciodata nu am cautat asa ceva, fiind si mai introvertita 😀 Dar cred ca putem face arta din orice, daca ne dam silinta 🙂 Pentru mine e important sa vad ca mai exista inca oameni cu picioarele pe pamant, oameni echilibrati si frumosi in sens figurat

      • sa stii ca s putini. cu cat cunosti mai bine fiecare domeniu in parte, cu atat vezi cat de putini. de la distanta toti sunt oameni. nu te apropia prea mult, nu-ti va placea sau nu-ti va placea prea mult. eu iti spun asta din ceea ce am trait nu din auzite. multe lucruri tin de tine, doar ca a exista, din pacate, depinde si de altii!

      • Asta da…eu nu leg prietenii. Constat doar lucrul asta. Incredere prea mare in oameni nu mai am de mult timp. Dar ma bucur cand vad oameni care au aceleasi idealuri sau valori ca si mine. 🙂

Lasă un răspuns

