Lucrurile simple, poate doar la Cosmote

Rezervasem aceasta postare pentru a va spune un alt fel de lucruri simple, dar pe seara ziua mea s-a facut neagra si a fost nevoie de atat de putin. Cateva lucruri ceva mai complicate, poezii, lecturi, oameni, literatura romana si evenimentele ei, stari, articole de pe internet si rolul lor pe bloguri, seminarii sau webminarii despre cum sa ne mintim, ma rog era ceva legat de marketing si blogging, dar pe scurt inseamna ce v-am spus eu, si e cu taxa si e mare si cum sa fii atat de metalic incat sa crezi in asa ceva. M-am lungit si tocmai ma gandeam sa imi fac seara asta cat mai scurta, de genul: Vreau si eu o cafea scurta si tare. Cuprinzator nu?

NU vreau sa trageti concluzii, ci sa luati asta ca pe un fapt pentru ca este singurul pe care vi-l pot relata acum cand ma simt consumat. Dar poate se mai schimba cate ceva. Deci, in seara trecuta am citit cateva stari la cenaclul de urgenta si dupa ce am coborat un domn care parea a intelege foarte bine ce se intamplase acolo imi spune sa vorbim. Si vorbim. Si apoi imi cere numarul. Se rezolva. Ma trece poet in telefon. Domnule sa stiti ca Ratzone ma numesc dupa cum ati si auzit. Nici vorba, eu asa te recunosc, asa vei ramane. Lucrurile mici. N-am spus la nimeni acest fapt iar acum am decis sa il impart cu voi.

Pentru ca e distractiv sa imparti cu ceilalti, ma gandeam sa impartiti cu mine lucruri simple din ziua sau din seara voastra. Daca ati fi de acord, m-as bucura mult. Cu bine 🙂

4 gânduri despre &8222;Lucrurile simple, poate doar la Cosmote&8221;

  1. cum a fost? imi pare foarte rau ca n-am putut sa-ti mai fac un tur de reclama inainte de data stabilita pentru ca a fost departe anuntul de ziua intalnirii, dar sunt in corzi de ceva vreme si va mai dura inca, n-am avut si n-am timp decat in orele de somn pana voi cadea lata. Am vrut mult sa mai reimprospatez anuntul dar cacatul asta de viata e aprig, cel putin in ultimii doi ani a fost cam care pe care, de tururi psihologice vorbind si nu de altceva. Sper ca ai facut fata si nu te-ai dezumflat.
    Hai sa-ti povestesc ceva.
    Am un amic. E sculptor. Mare. Dar nu aici. A primit niste premii internationale prin strainataturi si ar fi avut un viitor fulminant daca ar fi ramas pe-acolo. Insa n-a facut niciun fel de compromis (de niciun fel). O prostie la fel ca si el. S-a intros in tara cu nevasta si doua fete, una inca mica si o adolescenta. Daca acolo i s-a parut ca face vreun compromis cu arta, aici ar fi trebuit sa-l faca pe tac’su. Solicitari, cu tot renumele si cartile tiparite, nu avea. (la noi comenzile pt. tipul asta de arta sunt doar in pietile publice sau parcuri, primarii, ori aici nu conteaza ce iese ci cui ii iese, deci cu dedicatie ca se-maprte malaiul pe scara ierarhica, ca orice lucru unde se invarte banul public, iar particularii care se sparg in figuri cu sculpturi sunt de regula cei care vor pitici de gradina, sau fantani arteziene de Dudesti, (nu stiu daca exista dar mi se pare elocventa comparatia), mai sunt cei cu turnulete lucioase sau vreunii cu leucemie care vor sa-si lase bustul nevestelor sa le vegheze de pe lumea cealalta, in rest, mai nimic . La un moment dat cineva i-a dat o comanda pt. niste monumente funerare. Poate e prea mult spus, ceva cavouri si mai mult cruci. A refuzat. La putin timp dupa ce s-a intors nevasta-sa l-a parasit cu tot cu fete. A ramas singur, muritor de foame, bolnav, cu diabet insulinodependent si alte metehne. In fine, zicea ca el nu-si prostitueaza arta sculptand cruci. Ei zau? Adica Brancusi a fost „peste” si cati alti, nemuritori…unii dintre ei chiar asa au inceput, altii au sfarsit tot prin zona asta, dar doar trupeste. Zilele trecute mi-am delegat un amic, care tocmai imi adusese stiri proaste despre sanatatea si moralul lui, si am cazut de acord sa-i „bage mortu’n casa” , sa-ncerce sa-l faca sa vada altfel viata in Romanica ca altfel el o sa moara neinteles si anonim si-si lasa fetele pe drumuri,i fiindca nevasta-sa, o alta figura „intelectuala liber-cugetatoare” traieste din baby-sitting dar macar e impacata cu gandul, prost insa pt. fete.
    E, dupa tot cearceaful asta, iti cer parerea despre situatie. Cu ce l-am delegat eu pe amicul asta sa-l intrebe: ca sa nu se prostitueze, asa cum facea opere de arta pe mii de euro, de ce nu face opere de arta si pe bani mai putini? pe niste cruci de expl. cruci futuriste, cruci extraterestre, cruci cum nu s-a mai vazut nici in Bellu nici in Pere Lachaise. Sau poftim, poate clientul e mai conservator si vrea o cruce traditionala, dar pe ea poate plange un inger cazut dintr-un univers paralel, sau poate-i cade doar o aripa, sau vreo pana. N-o sa le mai ia vila si Volvo la fete, dar de 3 ciorbe tot o sa-i iasa si daca se duce buhu, ca e mult pana il apuca invidia pe un musteriu, ca e mare molipseala in „perimetrul” asta, si poate-i pica si de meditatii pentru fete si de-un sac de seringi.
    Ce zici, astea nu sunt niste lucruri simple?

    • sunt si ce lucruri complicate sunt, da, chiar sunt complicate, fac parte din categoria viata iar pe asta n-o poti cunoaste niciodata. e o poveste ca viata de romanica, nici nu ii mai pun adjective, m-am saturat de ele, mi-au rupt tot ce mai era nerupt in mine. nu stiu daca am facut fata, si nu ma refer la evenimentul de la anunt, ci in general, mai este putin timp pentru a vedea daca am facut sau nu fata!!!

Lasă un răspuns

