Am nevoie sa zbor

Am nevoie sa zbor de aici, am nevoie sa merg peste locuri, spatii, oameni si ziduri de metal. Imi caut o vacanta care sa imi spuna ca lumea nu se opreste aici. Si nici sa fie mai mult decat poate un buzunar redus sa suporte. Cand vorbesc despre a calatori vorbesc foarte putin pentru ca nu am prea facut-o de multe ori, am pus totul intr-un loc numit dorinta, exact ca si aceea piesa de teatru deosebita care inca se joaca in salile de teatru de la noi, cel mai adesea de catre studenti. Am facut aceasta remarca pentru ca e foarte dificil sa nu-ti doresti mult si foarte mult cand esti student sa calatoresti, doar ca mai apoi vezi ca nu e chiar asa de usor.

Trebuie sa gasesti agentia potrivita, sa faci pregatirile din timp, sa te informezi prin intermediul acesteia despre conditiile din locul in care vrei sa mergi si sa-ti fixezi bugetul pentru ca nimic sa nu te poata surprinde in zilele in care incerci sa te detasezi de cotidian, sa zbori din ganduri, sa te prinzi de fantezii si placeri.

Sunt multe locatii care vorbesc cu tine, te cheama, iti striga numele doar daca faci o cautare pe google despre ele si asa reusesc sa iti induca in sange ideea ca trebuie sa le vezi. Si poate ca asta e merirea lor: sa te cheme, sa te strige, sa-ti rosteasca numele intr-un mod placuta, sa te faca sa simti ca trebuie sa faci o pauza din ganduri, din proiecte, din ecuatii si probleme .

Am auzit lucruri foarte placute despre sejururile din tara vecina si preturile sunt cele care de care eu tin cont. Ma influenteaza foarte mult pentru ca in oarecare masura timpul meu de vacanta depinde de acest aspect. As alege fara ezitare sejur Bulgaria . Cred ca ofertele pe care le poti gasi pentru aceasta tara prin agentiile de la noi din tara sunt deosebit de atractive pentru cei ca mine, care au o dorinta foarte mare de a evada si un buget pentru a face aceasta vacanta care nu se compara cu intensitatea gestului.

As opta cu foarte mare placere si pentru o insula dintr-o tara putin mai indepartata dar cred ca pentru asta timpul trebuie sa-si intre in drepturi si sa-mi alimenteze substantial bugetul de care momentan nu dispun.

Dar pentru ceea ce am ales eu mai sus se pot gasi resurse fara probleme. Si merg la sigur. Adica am aflat mai demult cateva informatii despre sejurul din Bulgaria de la prietenii mei care au fost cu placere in tara vecina si care de atunci prefera sa mearga acolo pentru seriozitatea si ofertele agentiilor de turism cu care au colaborat si pentru conditiile excelente de care dispun hotelurile si restaurante de acolo. De mentionat este si ca plaja de la bulgari pare mai curata, mai primitoare si mai prietena cu buzunarele putin descusute.

Dupa multe tentative pe care le-am avut de a pleca intr-un sejur stiu ca sunt din ce in ce mai aproape de a face asta. De fiecare cand zic, simt ca ma apropii de asta mai mult. O sa cred asta cu adevarat pana o sa ajung si cand o sa ajung o sa va scriu si o sa va descriu cum vad lumea de acolo, cum vad zilele de vacanta, cum vad bucuria asta. Parca o vad 🙂

2 gânduri despre &8222;Am nevoie sa zbor&8221;

Lasă un răspuns

