Concurs pe doua carti si o suma de respect!!!

Concurs si sper sa va intereseze pe cei care nu stiti de el.

Se pot castiga cele doua volume ale mele! Nu este greu deloc, este legat de simplitate si simtire.

Intrati aici: http://crash4crantz.wordpress.com/2014/05/08/concurs-pe-blog-participa-si-tu/ si in trei minute sunteti inscrisi. Stiu ca poate nu aveti chef, timp sau dorinta dar e de datoria mea sa va semnalez asta. Doar mi-ar placea sa va inscrieti, macar si pt simplu fapt de a citi ceea ce simt ceilalti despre scris si creatie.

Sa imi spuneti si mie daca va inscrieti. Nu trebuie, doar ca mi-ar placea sa stiu. Stiu, cartile sunt de valoare redusa, dar atat m-a dus capul. Asteptam sfarsitul de an pentru o aparitie care sa conteze si mai ales unde cartile conteaza. Cu bine 🙂

7 gânduri despre &8222;Concurs pe doua carti si o suma de respect!!!&8221;

  1. daca cei care au dat like, plus mine minus cei 2 care le vor castiga prin concurs, sau unul,(n-am fost atenta cum sunt repartizate pe premii), inseamna ca ar trebui sa inmultesti contravaloarea cartilor cu 26, plus minus 5%. Nu? 🙂

Lasă un răspuns

