Targul de carte Bookfest (acum si pe blog)

Merg la acest targ in calitate de autor. Acum rad de mine, e prea mult de ras ca sa nu o fac. Eu si autor ne batem cap in cap, suntem doi caposi si nu vrem sa renuntam. Merg la Bookfest sa vad literatura si sa vin cu idei. Desigur ca ideile nu le voi folosi, vor fi doar pentru un calcul din mintea mea. Am eu ce sa scriu, dar deocamdata sunt in pauza.

Deci, duminica pe la pranz, la orele 13 si jumatate aproape fixe, se intampla la standul Editurii HergBENET lansarea la al meu volum. Poate chiar or sa vina si oameni. PROMIT SA DEMONSTREZ poezia mea, adica ne aflam acolo pentru asta si n-o sa pierd timpul cu altceva decat cu cititul de poeme noi si, sper eu, foarte placute pentru cei care vor veni. Cred ca fiecare ocazie de acest gen trebuie pretuita si sarbatorita prin citirea a cat mai multor texte bune, simtite, vibrate in cutia muzicala a trupului, lucrate dupa simt si simtire. Deci asa va voi demonstra daca merit atentia sau nu. Daca tot v-am spus de asta, pentru ca poezia mea moare in fiecare zi aici, poate spre septembrie ma voi muta in capitala special pentru a face lecturi in locuri unde poezia inca mai exista, unde cei care vin, putini asa cum sunt, vibreaza din toate organele pe melodia interminabila a poeziei. Sa traim pana atunci, zic 🙂

PE 1 iunie la pranz de duminica la Bookfest. Mi-ar placea sa spuneti si altora, ca poate poate, cineva chiar va veni. Pace in inimile dumneavoastra!

4 gânduri despre &8222;Targul de carte Bookfest (acum si pe blog)&8221;

Lasă un răspuns

