Reducere de sambata

Daca mentionez in cadrul unei povestioare si un pret al unui anumit produs al meu se cheama ca ma gandeam sa scot bani din asta? Am intrebat asta pentru ca am avut parte de aceasta intrebare, in gluma, sper eu, doar ca inca nu am aflat daca era asa si nici alta reactie nu am mai avut.

A, da era vorba despre un pret de cativa lei care nu mergeau la mine, ca sa fie contextul context pana la capat.  In fine, au fost persoane care au tinut sa-mi expuna in privat ca au inteles ceea ce spuneam de fapt si ca stiu care este regimul. Nu exista multumire mai mare decat aceea  ca oamenii inteleg chiar daca ei sunt putini si rari si foarte rari. Acum, fix cand scriam aici, am citit un comentariu la sfarsitul caruia, dupa chestii de politica, mi se spune sa ma las de poezie ca nu o am in suflet. Sigur nu stie ce e in sufletul meu, dar fie, e seara, mult prea seara, Atletico a pierdut in halul in care a facut-o, eu nu prea mai am energie, nici lucruri de spus, nici nu-l astept pe maine, daca vrea sa vina, sa vina, daca nu, sa se duca dracului cu tot cu schimbarea lui care nu conteaza.

A, da maine e despre alegeri, ulei si zahar, alea alea. Despre multe am scris eu, dar acum nu pot sa scriu despre alegeri, e bine sa observi de pe margine, ajuta sa intelegi cine sunt oamenii si ce vor de la ei si de la noi, iar pentru asta nu pot sa spun nimic. Nu am reactie pentru ca stiti si voi, sunteti suficent de maturi ca sa distingeti manipularea de discurs.  In rest, pace in inimile dumneavoastra 🙂

 

Lasă un răspuns

