In asteptarea Campionatului Mondial De Fotbal

A trecut asa mult de la un joc cu adevarat incantator incat astazi vorbeam cu diversi insi despre nerabdarea mea de a vedea la lucru echipele nationale ale statelor puternice, aceleasi echipe pe care le-am mai vazut si cu care am trait ultimele competitii europene si mondiale si fata de care simt ca sportul asta e altceva, alt suflu, alta miza, alt profesionalism, alt nivel de individualism. Ati observat ca la echipele nationale jucatorii sunt mai individualisti sau doar eu vad lucrurile asa?

Mi-a trecut astazi serios prin cap sa plasez cateva pariuri „cu cap” inainte de inceperea competitiei pentru ca sunt cotele mai bune si entuziasmul mai mare, dar nu m-am putut decide care sa fie, care sa fie, si nu vreau sa dau cu zarul ca nu ma pricep asa ca e mai corect si mai atractiv sa va intreb pe voi, cei care aveti o legatura stransa cu fenomenul, ce pariuri ai trebui sa fac sau daca ar trebui sa fac vreunul. Am si eu un pariu in minte, acela de a indica cine va fi desemnat cel mai bun pasator al campionatului mondial din brazilia 2014 si incerc sa fac asta in zilele urmatoare in funcite si de bugetul de care sper sa dispun.

Voi ce predictii aveti pentru acest Campionat Mondial?! Scrieti, spuneti, daca va face placere si putem comenta impreuna, putem analiza fiecare jucator si antrenor de la campionatul Mondial, fiecare picior de baza al jucatorilor, fiecare rezerva si rolul sau, daca va fi sa fie in economia campionatului.

Daca tot m-am lungit atat, va spun ca eu sunt admirator de Germania pentru ca exista Mesut, despre care cred ca daca va juca la capacitatea la care stim ca poate, Germania va fi campioana, daca nu se va misca asa cum ne asteptam noi, Germania nu va avea nicio sansa. Sa nu ma luati cu Reus si Muller ca va dau matematica pura si in cazul asta nu prea reprezinta argumente. Si vedeti ca Mesut e golgheterul din calificari si are cele mai multe pase decisive, dar asta se intampla de acum 4-5 ani. Deci, din punctul meu de vedere, Germania e dependenta de el. Voi ce spuneti?

2 gânduri despre &8222;In asteptarea Campionatului Mondial De Fotbal&8221;

  1. Ma ingrijoreaza ca deja sunt 18 de ani de cand tin cu nemtii… si aproape 18 de cand n-au mai castigat nimic. Imi place Reus, parca a inceput sa joace ca lumea si in meciurile importante. Muller, pe de alta parte, era Dumnezeu, dar e deja de un sezon sub comanda unui inapt la echipa de club. Sa speram ca o sa se prezinte toti in bocancii de munca.

Lasă un răspuns

