Maine e zi de Bookfest si nu stiu ce sa spun

Da! Maine e prima zi a lunii in care nu stiu ce sa spun si in care ar trebui sa stiu ce sa spun. Nici nu stiu daca sa ma astept ca va veni cineva. Poate o sa fim doar noi trei, eu, alex si cristina de la editura, ne salutam , ne luam la revedere si intre ele facem o pauza de tigara si asa sa fie consumul de fum la foc rapid. Sa-i dam foc ca sa pot pleca mai repede, zic.

Daca vi se pare ca am pomenit prea mult de targ, care va fi maine la Romexpo de la 13:30 la standul Herg Benet, imi asum toare vorbele dar este despre creatia meu si felul ei de a arde, lent, anevoios si in zadar. Asta imi confirma, daca mai era nevoie de asta, ca e vorba despre creatia mea, asa cum e ea. Intre timp s-au adunat o groaza de texte care cer o alta aparitie. Glumesc sau nu?! Ma gandesc sa nu mai apara ceva ca o gluma, daca va mai fi sa apara sa o faca cu stil si personalitate cu haine care sa atraga atentie si cu un trup de invidiat, servind o bautura simpla care incita. Dar despre asta altadata. Maine e pe baza de Bookfest, emotii, cativa oameni si dezamgiri la costum.

Pace in inimile dumneavoastra!!!

4 gânduri despre &8222;Maine e zi de Bookfest si nu stiu ce sa spun&8221;

Lasă un răspuns

