Povestea de viata ce va sa vina

Am promis ca scriu pe seara o poveste a cuiva pe blog, un om cu suflet care are nevoie ca oamenii cu factorul de decizie sa nu ii intoarca spatele , ma rog unii deja au facut-o, dar nu despre ei e vorba, caci ei sunt trecutul.

Mi-a povestit un prieten si m-a emotionat teribil si am zis ca trebuie sa ii cautam o sansa undeva, trebuie sa citeasca oamenii prin trup si sange si suflet, nu prin maini si gata click-ul, hai la altul ca aici am vazut deja, nu nu nu, aici e pe sange care vibreaza sau nu. Iara daca nu puteti face nimic, asa cum nu prea pot eu macar sa dati de veste pe la voi pe bloguri poate oamenii care sunt in spatele institutiilor ce pot sa o ajute, chiar vor avea urechi.

A, da, nu toti au urechi, unii au doar ca sa se vada stratul de egoism sau altceva. In fine, astazi nu a fost o zi buna pentru constiinta, nu sunt capabil acum sa spun, poate eu unt de vina ca vad lucruri care se desfac si care sunt cand ele nu se desfac si nu sunt. Da, ma exprim asa pe principiul deja instaurat si anume ca cei care citesc aici sunt mai destepti decat cei care citesc in alta parte si mai presus de asta inteleg sa desfaca cuvintele intr-o singura forma, nu fiecare cuvant in forma separata. Nu e deloc greu, trebuie sa crezi ca totul are o singura forma

Asa si cu povestea pe care o s-o pun cand simt eu ca va fi gata pentru ca trebuie sa fie completa, s-o simt eu ca merita, sa o cititi nu s-o aruncati, e ca si cum ati arunca un om care nu v-a facut nimic, doar vrea sa ii cititi povestea. Apoi, apoi totul e o alta istorie. A da la fel si poezia se vrea doar a fi ascultata in locurile in care este, daca nu mergeti dragilor la comedia de stand up sa se glume depsre voi, ha ha ha, nimic de auzit, nimic de invata, snobism cat cuprinde, bilete mari si public numeros. Mergeti daca simtiti ca e pentru voi.

Gata, ca m-am intins fara sa vreau din nou tocmai cand ma gandeam ca am doar un amanunt sa va spun. Sa aveti pace in inimile dumneavoastra

Lasă un răspuns

