Esca, campioana de Bookfest, Literatura Romana si Halep in teren deschis

A fost bookfest si s-a dus. Nu am reactie despre el prin pielea mea (doar in oglinda si cand ma uit in oglinda ma urasc atat de tare incat imi vine pe loc sa-mi iau gatul). Andreea Esca, modelul nostru de la stiri,of ce se zvarcolesc tastele astea cand le apas in halul asta, intelegeti voi, a vandut la editura care face si desface pe bani multi domnule in tara asta, cel mai bine, logic. Nu e de ajuns ca vinde pe ecran, pe revista, a venit si peste carti. EA, care se pricepe si la poezie, doar ce a fost imaginea de la Julius Meinl. Ce am suferit ca prostu’-n oglinda. Ce lasitate ma doboara. Am vazut ca si zilele astea are din nou contact cu cititorii la libraria de editura de curte mare si incapatoare ca nu ii mai ajunge contactul cu publicul ei. . .

Literatura romana e pe scari si s-a demolat locul unde scriitori nostri cu deconturi se intalneau si isi povesteau de viata lor zile la rand, „Groapa”, ca asa se cheama si deci e mare foc si sa iasa domnule oamenii care nu au nicio treaba de fapt cu literatura sa sustina miscarea ca nu se poate asa ceva, ramanem fara cultura si ce ne facem? Sa iasa cititorii, sa organizeze protesteze ca altfel vocile bine decontate vor iesi pe la stiri si prin ziare de dilema veche cum ca oamenii n-au sustinut cultura dar o pretind. (Asta e ce spun si ce vor spune ei). Acum urmez eu:  UNDE SUNT MA BANI DIN PROIECTE SI DECONTURI??? CA in literatura nu e asa saracie cum tind sa creada oamenii care au auzit ca nu se mai cumpara carti, nu se sprijina cultura, nu sunt bani etc. Bani au fost dar s-au mancat.

Pentru mine si pt cei ca mine nu conteaza. Noi platim zeci de milioane ca sa scoatem volume pentru ca suntem naivi si n-am inteles nimic din treaba asta. Dar voi dragi directorasi si presedinti de filiale pe toate specializarile artei care va bateti cu pumnul in piept si sponsorizati editurile la diverse evenimente din afara PE BANI PUBLICI, voi ar trebui sa iesiti in strada, cultura aia de beton e a voastra, mai dati si pentru betonul ala, nu doar in buzunare, ce naiba domnule, mai cu limita. Nu va mai ajunge la burtile mari. Ma, si sunteti si multi, zeci de filiale cu zeci de consilii, comisii si comitate platiti din bani publici, iesiti din gaurile voastre sau iesiti doar cand e de luat decontul. Ah, vi-l baga pe card, ma scuzati, n-am stiut. Unora o s-o v-o spun personal poate, da, da, atat cat sunt eu de timid si mai ma gandesc daca fac ce i-a facut omul ala lu’ Basescu. Voi chiar meritati. Si premiile pe sub mana de concursurile facute de voi ,mari membrii de comisie, din ce se dadeau ma? Nu mai are literatura bani ah?  Cred ca gestul ala de mai sus are totala acoperire. Norocul vostru e ca Google nu va considera acest articol bun pentru subiectul acesta fiindca eu nu scriu despre el si deci nu il va considera relevant, astfel ca il pune pune pe a treia pagina cand veti cauta despre literatura si muzeul ei de beton. Dar poate cine stie cum i se va face mila de degetele mele si ma va urca pe pagina a doua. Astept cu interes ziua de …astazi (de 24 de minute)

Halep a fost postata de miliarde de ori in acest turneu si pe putina buna dreptate. Un tenis bun doar ca nu ati inteles ca nu joaca pentru voi. Si nici nu vreti sa o faceti pentru ca voi cautati asta, cautati un sens acolo de unde el lipseste si va agatati de asta. Joaca tenis pentru ea, pentru familia si staff-ul ei si cam atat. Noi suntem de umplutura. Mare noroc cu Google ca nu va considera articolul relevant sa primesc si eu injuraturi ca nu sunt un infocat al ei. Imi place stilul, are performante care nu vor fi egalate vreodata si va castiga finala, iar daca nu, sa stiti ca eu imi doresc foarte mult asta, dar, REPET, e performanta ei, nu a noastra. Inegalabilul Radu Banciu de B1 Tv politizat pana in usa de la wc a comentat despre Halep spunand ca nu este o jucatoare cu fizic de sportiva si ca nu se poate compara cu rusoaica din finala, Sharapova de Maria, care are o clasa peste ea, desi de astazi ocupa locul 3 Mondial. Nu va mai agatati de iluzii, acum daca nu mai e Poptamas sa puna citate motivationale, ce om de nimic, ce furt la drumul mare, dar nu sar de bucurie, ci inteleg si bucuria de nimic a celor care cred ca au scapat de un rau enorm al socializarii fortate. Raul enorm e socializarea in sine care face din oameni papusi de nisip. Sa fiti de necondus in lumea asta!!!

Lasă un răspuns

