Toate drumurile duc la tenis

Cat de greu imi e…Vedeti ca pe facebook lumea e mandra nevoie mare ca suntem romani si ca una care de fapt nu e chiar de-a noastra a ratat sansa cu care nu vad sa se mai intalneasca vreodata. Noi nu suntem fanii ei pentru ca n-am fost pe stadion, n-am sustinut-o pana acum un an sau doi si n-o ajutam cu nimic cum nici ea nu ne ajuta pe noi daca castiga. Toate erau pentru ea numai ca media asta multa pune presiune, o presiune fara folos si da de pamant cu sportivul nostru. Nu stiu cum se opereaza dar de la inceput pana la sfarsit totul a parut in favoarea rusoaicei care si-a facut drumul doar ca astazi a fost de batut si in afara de tipete nu mi-a spus nimic din ceea ce nu stiam. Poate pentru altii care n-au vazut-o jucand. Draga Simona toate toate erau pentru tine. Suntem cu mentalitatea noastra: atat s-a putut, va fi mai bine data viitoare. Data viitoare niciodata nu mai este. MEciul a fost la fel de intens pe facebook, probabil daca Sharapova stia asta mai lasa de la ea. Sau poate ca asta a facut cand se oprea din joc si arbitrul nu ii spunea nimic. Am fost am baut o cafea am terminat tigara si era tot acolo, cu mingea jos, admirand multimea de Roland Garros. Chiar stie sa taie jocul. SI mie sa imi taie cuvintele ca mi s-a luat, mereu se intampla asa pentru romani…

8 gânduri despre &8222;Toate drumurile duc la tenis&8221;

  1. Simona Halep este o adevarata campioana! Si ii prevad un viitor stralucit. Sharapova era la a 3 a finala, Simona abia la prima…deci experienta rusoaicei si-a spus cuvantul. Insa o vad pe Simona castigand data viitoare 😀

    • eu vreau teribil sa fie asa, sper sa nu iasa nimic din ce prevad eu. astazi rusoaica pe mine nu m a impresionat decat prin norocul la unele mingi, prin atasamentul arbitrului fata de ea si prin tipete

      • :)) Da…si pe mine ma enerveaza cand tipa asa. Intr-adevar, au fost cam la egalitate, insa a meritat sa castige, cu toate ca si arbitrul scapa din vedere unele faze….dar are vechime, a noastra abia s-a obisnuit cu o competitie de asa clasa. A dat tot ce a putut…Simona merita sa castige pentru ca a fost foarte buna…a recunoscut si rusoaica faptul ca a dus cea mai grea lupta de finala cu ea 🙂

  2. Si eu am cochetat cu tenisul de semi-performanta…Cunosc „trairile” avute in teren, chiar daca nivelul este complet altul. Nu este usor. Lupta cu tine insuti este cel mai greu de „castigat”. Lupta cu neancrederea, cu blocajele psihice, cu emotivitatea, cu incrancenarea/detasarea care trebuie echilibrata…cu multe, multe altele, cu toate demonstrand, daca mai era nevoie, complexitatea fiintei noastre supusa la tot felul de teste.
    Simona a facut ceea ce a putut face in ACEST moment. Nu putea sa castige, chiar daca „aparent” Sarapova ar fi lasat-o si mai „moale”, nu numai cu tipetele. Fiecare meci de tenis are un moment critic. In meciul Simonei acesta a fost la 3-3 imi pare. in acel ghem extrem de lung din setul decisiv, daca l-ar fi castigat Simona…Sarapova „cadea”.C-asa-i in tenis…Dar NU a putut. ASTA este nivelul ei actual.
    Faptul ca este ambitioasa, ca doreste sa se perfectioneze, ca are o buna tehnica( mai putin constanta la serviciu, unde nu a inteles in momentele decisive, ca trebuie „bagat” primul serviciu pe care orice adversar il „respecta”. De asemeni trebuie sa-si antreneze „scurta” si „voleul”), ca are o buna conditie fizica si ceva ce este extrem de greu de antrenat…”viteza” de executie, rapiditatea, o recomanda la un viitor in tenis…de succes. Fapt pe care-l doresc Simonei.

    • da, se vede ca stii tenis, scurta si voleul timide dar e atata timp in fata presupun ca o s-o bata pe sharapova in cariera de mai multe ori decat a fost invinsa. la mine ghem decisiv a fost la 2-1 pt simona, cand se putea face 3-1 cu ea la serviciu. sharapova a castigat in modul ala cu teama. abia ult mingii cand era clar a lovit mingea fara teama. dupa finala asta simona ori cade si se duce doar in jos ori castiga fiecare gs in fiecare an

  3. Am vazut pe Nadal cu Djocovic…Doi pugilisti ai tenisului…Cata determinare, cata dorinta, cata incrancenare…?! Si totusi nu castiga cel mai „bun” ca lovitura sau ca tehnica, castiga acela care a castigat deja lupta cu el insusi, lupta in care vrea sa iasa invingator, pentru care se dedica in totalitate. Ceea ce se petrece in „afara”, este o formalitate, o consecinta…Sfarsitul meciului, acea „dubla” greseala…spune totul.

Lasă un răspuns

