Noi nu contam/ Romania te iubesc

Astazi n-am energie, n-am avut de dimineata, n-am nici acum. timpul e scurt astazi, nu pot sta mult la calculator, sunt slabit  si nu pot pot pe bune. Trebuia sa fi scris de dimineata un articol, l-am lasat sa expire, duca-se pe pustii, nu m-am putut ridica pana la calculator. Spre seara am cedat si am luat o pastila, inca nu sunt sigur de efectul ei.

Acest articol este scris degeaba. Acest blog ca si multe altele exista degeaba. De ce? Pentru ca noi si ele nu contam? Credeti ca cineva ne citeste ca ii pasa de sufletul nostru? Poate ca da, dar asta nu conteaza. Noi si cu blogurile nu existam. Sunt multe bloguri care spun la fel de putine lucruri ca al nostru dar au un nume in spate pe care noi dintr-o prostie sau asa sper sa fie i l-am cosntruit si acum respectivul profita de asta si face scamatorii ieftine pe multi bani. Sa nu uitati niciodata ca el este in pozitia aceea datorita noua, fix celor de care nu ii pasa, un numar de unici pe zi… atat suntem noi. AVETI ceva de obiectat si nu va place cum va trateaza? Renuntati sa mai fiti unicii lui…

Ba, nu sunteti scriitorii. Am vazut o groaza care vand 200 de carti si se cred scriitori. Nu sunteti, terminati cu prostiile astea , sunt de grupa unui copil de doi si nu va face decat rau. Scriitura este o meserie. Scriitura plus orice altceva nu este meserie. Este o fatada in care cautam scuze pentru nereusita noastra in viata si inseamna fix ca avem o nereusita si mai mare…

Un alt adevar crunt pentru o seara de duminica: Societatea noastra, paradoxal, si aici trebuie subliniat, nu accepta si nu tolereaza ratatii. Deci e valabil pentru mine asta. Cine va spune altceva, va confirma intr-un mod subtil ceea ce tocmai v-am spus. Stiti de ce pot sa spun asta? Pentru ca putini vor citi asta, ceilalti au treaba la televizor , la stand-up comedy si la blogurile mari sa nu cumva sa nu-si primeasca muncitorii autori numarul de unici, auzi la ei 5000 de oameni pe zi, pai ce sunteti ma voi? Dumnezeu pe Pamant si nu stiu eu, in conditiile in care in afara de articole platite gras, deci raclame, nu scrieti nimic. N-am nimic cu voi, dar scrieti chiar mai prost decat mine. Nu va asteptati la asta nu? E ok, luna viitoare vin alte campanii platite la voi, conturi bune sa aveti, nu va pasa de ce spun unii si altii…

Societatea ii respinge agresiv si putin agresiv pe cei care nu reusesc. DACA credeti altceva, atunci nu stiti care e forma ei. Daca spuneti ca e greu o baga pe aia cu educatia si cat de destepti sunt ei, daca ii atacati cu o informatie de cultura generala de gimnaziu va replica imediat: Dar ce-mi trebuie mie. Si asta poate fi corect atata vreme cat le spuneti: Nu-ti trebuie, dar mie mi-a trebuit ca sa-ti demonstrez din ce esti facut. Si totusi, eu spal farfurii si podele si voi sunt directorii de marketing. Romania, te iubesc!

 

32 de gânduri despre &8222;Noi nu contam/ Romania te iubesc&8221;

      • Cand s-au lansat au fost renegti, nu erau primiti la nici un „Salon” pentru ca nu respectau „canoanele” vremurilor. S-au descurcat cum au putut, au orgabizat expozitii alternative, vizitatori putini, castiguri neinsemnate. Cine a crezut in ei? Mici iubitori de arta (printre care si un roman) care le-au cumparat panzele la niste preturi totusi derizorii. Si uite unde au ajuns urmandu-si pasiunea. N-au fost celebri la inceput pentru ca lumea ii considera „pe langa curent” sau poate chiar „contra curentului” dar asta nu i-a descurajat.

      • impreionanti impresionisti, daaaaaaaaa. inteleg acum ce spui. pare sa fie nevoie de timp… nu stiu daca nu cumva si timpul pare sa existe

  1. Nu traficul contează, contează ce ai de spus. Într-o societate atât de superficială ca cea îm care trăim, nu te poţi aştepta ca lumea să ciească altceva decât advertoriale şi reclamă proastă la orice rahat- de la rujuri, tocul, produse de slăbit la tigăi. Prefer să spăl podele, să muncesc zi lumină şi când am timp să aştern câteva gânduri aici, decât să ajung la gradul ăla de imbecilitate care mi-ar aduce cititori gârlă. Puţini, selecţi şi buni e de preferat!

    • cu tot respectul , nu conteaza ce ai de spus, nici ce scrii, nici cat scrii, conteaza doua comenzi de limbaj de programare si o dorinta a te vedea cat mai repede fara constiinta, eu vreau sa fie ca dumneavoastra dar nu e, sunt date care arata asta clar. Reclamele pe multi bani sunt anoste nu au niciun unghi, sunt prezentare de produs, dar nu-si fac griji atat timp cat turma ramane turma, la ei sunt doar unici…

      • ât cât există turma. Din fericire pentru mine nu m-am identificat niciodată cu ea. E adevărat, am fost pusă de multe ori la zid, dar nici asta nu contează atunci când tu te cunoşti foarte bine. Poate am şi avantajul de a-mi câştiga existenţa în alt domeniu. E adevărat, ca să câştigi din scris trebuie să te prostituezi, să placi turmei.

  2. Hai, capul sus! Efortul tău nu e chiar în van… Mai sunt oameni care citesc și altceva decât mizeriile din mass-media, unii chiar își scriu ideile, iar alții au aspirați… și dorințe de înfăptuire…

    Aspirații… Greu cuvânt, dar nu are nici o valoare pentru neștiutori… Adică, mă refer la cei care citesc, dar o fac degeaba, nu au mintea deschisă spre o profundă înțelegere… Doar superficialități…

    Îmi place articolul, chiar mi-a pus multe semne de întrebare, ale căror răspunsuri le-am găsit deja…

    Super! Ține-o tot așa!

  3. Cand ” prea plinul” functioneaza…nu faci ceva, nu alegi ce ai de facut, nu esti dubitativ…DEFULEZI…ACTIONEZI spontan, AUTENTIC, nu este vorba de un „calcul”, de o gaselnita.
    Asa este si cu blogul pentru aceia care traiesc astfel…”prea plinul”.
    Nu am credinte mesianice despre rolul meu si nici nu-mi doresc sa schimb lumea dupa chipul meu…dar nu pot sta si privi indiferent ce se intampla in jurul meu. Spun si eu…si tu…si cati or mai fi…?! Suntem „parelnici”. In ceea ce ma priveste, BAZA, este reprezentata de EXPERIMENTELE mele. Am fost si sunt un rebel, in acceptiunea comuna, adica a formalistilor, a turmei. Nu o spun nici malitios, nici laudativ. Ata ete…
    Cu siguranta…pana nu-mi desert tot sacul, nu ma voi opri, adica…NICIODATA si asta datorita faptului ca pe masura ce „scot” din sac, acesta se tot umple…

    • da, judecata de valoare simpla in esenta prfunda in plicare necesita cunoastere aatat a ta cat si a celorlalti si celorlalte aspecte care ne fac acest iad un prezent continuu. e bine ceea ce esti. e arma ta. nu renunta la ea, stiu ca n o so faci

      • da, poti, zic si eu. doar ca nu ai dreptul sa pretinzi nimic, multi fac asta, se pare ca sunt foarte bine, pe moment, apoi nu mai stiu

      • mi-ar placea sa stiu doar sa ma joc … sa nu am habar d nimic… doar ca eu urasc jocurile, si nu atat pe el cat scopul lor, niciodata declarat: acela de distrage. si reuseste s o faca, o groaza nu mai stiu pe ce planeta traiesc si nici care este plural subst foame

Lasă un răspuns

