Egali din nastere sau pamfletar cu mate goale

Oare de ce nu pot sa scriu eu despre orice altceva decat despre social?! Eu traiesc, vad, ma doare, simt si tot ce pot sa fac e sa mai las un semn pe aici, poate cineva imi mai da dreptate, nu vreau altceva, vreau doar sa se stie CE GANDESC EU, nu pretind ca e bine, e doar ceea ce pot, n-am nicio obligatie sa fie corect, nu fac presa, cu presa e chiar greu, acolo e o dezinformare pe tron regal, asa ca ma intreb

DE CE se mai scriu drepturile omului? Daca nu le avem de ce sa le scriem??? Doar asa sa fie bifate in registru

De ce trebuie sa nu avem drepturi, doar sa platim cu varf si indesat pentru existenta noastra. Eu nu cer nimic de la ei, de ce ma pun sa platesc pentru ca exist? Daca muncesc, de ce nu pot sa traiesc din asta, trebuie sa fac ce? Sa-mi vand un organ ca sa completez banii? Stim ca s-ar ajunge daca n-ar fi asigurarile care rup in doua buzunare si asa umflate de vant

„Ne-ati bagat in cap ideea ca nu avem drepturi” Sau avem doar cand votam, atunci respiram, existam doar in sondaje ca numere, simple adunaturi de cifre, un rau metalic de numere oarbe, gloata proasta.

Eu nu sunt mandru ca sunt roman. Pentru ce sa fiu mandru? In jurul meu nu e nimic si prostia mare e ca am constiinta deci nu vreau ce face gloata, cum facem ma ucid singur sau ma ucideti voi?!

Acest post este cu titlul de pamfletar cu mate goale. Nu ca ar trebui o rubrica asa? Poate as scrie despre gasca de la MNLR care se plimba prin tara in agitatia asta de zile doar ca mi-e scarba, sau despre literatul Liiceanu si articolele sale de pe un site oarecare? Sau poate v-as spune ca am niste carti gratis de dat, poate posta va apartine, cum vi se pare?

8 gânduri despre &8222;Egali din nastere sau pamfletar cu mate goale&8221;

  1. Adevărat!
    Cine suntem noi să avem și drepturi?
    Noi avem stânguri la șezut,
    Avem o linie trasată de marii critici de bine
    Cu must de afini din afine.
    Nu mai sriu, îl supăr pe Cristea
    Și-ți rupe revista…

  2. Egalitatea e o iluzie! Nu ne nastem egali si nu avem aceleasi drepturi oriunde am trai. Cred ca egali suntem doar in moarte, tot la fel ne stingem, chiar daca unii merg apoi intr-o urna cu cenusa si altii in mausolee. Uneori am impresia ca moartea si boala ne razbuna pe noi, nedreptatitii sortii.

Lasă un răspuns

