De ce se cauta mereu prosti care sa scrie pe gratis?

Am inceput sa pun intrebari inca din titlu ca altfel nu mai pot. Tot se practica asta. Fel si fel de indivizi cu tenta manipulatoare cauta prosti si proaste sa scrie la ei pe ziarul online de cacat despre vrute si nevrute sub forma de presa, cu falsa acreditare, stiri copiate, semi-documentari de materiale si ale nulitati in ale materiei dar ce mai conteaza cand toate astea sunt pe gratis. Sa aiba continut. Asta e ceea ce conteaza. Pentru ca toti gandesc ca noi n-am mai vazut ziare pe net, site-uri de stiri sau ca nu-stiu-ce ne ofera ideea de a fi copiator pe net de cacaturi. Pentru ca de asta stirile seamana, n-au niciun plus de valoare, stirile astea put ca dracu si se merge inainte fara sa intrebe cineva ceva.

Niste „baieti destepti” fac venituri din asta, venituri pe seama prostilor, stim si noi nu suntem atat de creduli, nici mcar nu-mi spune nimic ideea de a-mi pune numele pentru continutul cuiva. Degeaba.  Ar trebui ucisi oamenii astia care tot cauta „jurnalisti”. Pai jurnalistii au si eu casa, nevoie de nevoi si consuma. Iar materialele de tip jurnalistic, adevaratele materiale, ancheta, reportajul si documentarul se fac cu bani pentru ca sunt un produs care aduce informatii in plus intr-un caz sau deschide un caz in contextul in care el nu este format/formulat deja.

Redactiile mici si foarte mici au zeci si zeci de cv-uri de la oameni cu experienta si nici dracu nu le da un semn de viata. Totusi munca in folosul comunitatii nu face nimeni care sa aiba ceva in cap. Daca stie ce inseamna munca asta, n-o face, decat s-o faca degeaba. Puneti mana, dragi proprietari de presa libera, si investiti pt banii din reclame pe care ii veti lua ca e greu si mult pana departe. Sau generati voi zeci de articole in fiecare zi sa vedem daca mai e amuzant.

Cumva, din greseala, cunoasteti vreo editura care are nevoie de vreun om? Sau vreo librarie ceva? Am zis si eu asa. Sau macar puteti sa intrebati pe un prieten al unui prieten. Nu am asteptari deci orice raspuns sau reactie este un bonus! Pace in inimile dumneavoastra

4 gânduri despre &8222;De ce se cauta mereu prosti care sa scrie pe gratis?&8221;

  1. Și eu am remarcat asta dar la o alta scara. Mă uit la cei care participa la tot felul de competiții blogeristice, pentru campanii promoționale. Exista doi- trei bloggeri care sunt premiați însă toate articolele conțin idei valoroase, care sunt stocate și fructificate de agențiile de publicitate. Inteligența se plătește dar prin aceste concursuri, ideile le vin de-a gata și gratuite.

    • asa este. mi-a venit in cap acum „concursurile literare” de debut pentru ca oamenii care trimit nu vor spune niciodata ca s -au furat ideile lor, pt ca se stie ca nu vor ajunge in lumea plocoanelor literare, deci ideile lor se pot fura la greu. imi vine sa-i bat numai in cap pe cei care promoveaza asta

Lasă un răspuns

