Toate drumurile trec pe la Basescu si ajung la Mondial

Nu ziceti ca am pus un titlu bun. Mai bun chiar decat un meci cu sapte goluri lasat pe vatra serii de vineri cu deschidere la mare si cules cand e mai copt. Titlul meu e copt, nu instiga, nu e senzational, dar rezuma toata saptamana asta cu politica si fotbal. Eu am inteles ca fotbalul e o pasiune paguboasa tare. Te distrage de la cine esti, de la ce vrei, de la ce cauti aici si acum, e pana la urma un show de divertisment care magnetizeaza. Si o face al dracului de bine si pentru ca face asta incaseaza zeci de milioane de euro pe care intr-o forma sau alta ii platim si noi. Oamenii cu bani putini intretin aceste sporturi si ei isi amaneteaza viata in fiecare luna pentru pasiunile astea. Dar masele au bucuria golului si bucuria de a avea goluri in vietile lor. Exact asta au din plin. Cinste celor care au monetizat asta la acest nivel. Sper ca dormiti bine pe saltelele de hartie. Poate o sa ardeti. Si dupa fraza asta iar o sa mi se spuna ca am o ura in mine si eu o sa recunosc pentru ca e foarte adevarat. De retinut: eu recunosc.

Mondial este si omul zilelor din presa de calitate de la noi, ce joaca intr-adevar un joc ciudat cu Basescu Traian si Mircica, jucat pe degete de asta mare, care coace mereu cate ceva.

De tinut minte: Oamenii intra in fiecare zi in puscarie pentru ca injura sau agreseaza verbal (expresia asta e de o tampenie iesita din comun, dar e de la carte, alta conceptie la fel de tampita, logic). Tot cancerul asta format din persoane ar trebuie sa fie demult acolo. Dar banii unde sunt banii? Unde sunt toate cele „instrainate” de oamenii astia? Unde sunt drepturile? Unde sunt drepturile noastre din carte pe care voi le aveti??? Aceste personaje sunt „nemuritoare” ca altfel nu-mi explic… Nu trebuia sa scriu despre ei, mai bine scriam despre cultura si literatura, despre rana si cum fierbe rana asta cu fiecare decont. Sa nu care cumva sa indrazneasca cineva sa le reproseze public unora ca au fost in vacante si in Barcelone cand era cu literatura in strada. Sa mai strig cu rusine, cu alde genul asta de vorbe?! Nu stiu, e prea seara, ma repet la un Prison Break. Si exista acum un serial Crossbones. Sa nu il ratati!!!

Lasă un răspuns

