Indiferent de articole, linkurile sunt simpla matematica

Stimati meseni, dragi oameni prizonieri ai unui birou, abator de sclavi moderni, stimati ascultatori, bine v-am gasit la primul articol pe care il realizez, ca doar nu-l fac, pentru BlogAwords, despre care am citit ca este o interfata ce conecteaza oamenii mici cu oamenii mari, fiind astfel un intermediar benefic intre produs si eventuala sa piata, de fapt un loc in care oamenii mici castiga fara prea multa bataie de cap, putina creativitate si gata, ati trecut hopul, toata lumea e fericita, bezele pe sub mana, pupaturi de fata si de spate, multa lume bine merci, poze cu produse, semne de entuziasm nemaintalnit, platforma care recupereaza pedalatul in gol intarita fix prin ceea ce facem acum. Nu v-ati prins? Poate acum! Platforma se intareste pentru ca piata s-a dus dracului si au aparut muritorii de foame ca noi, ale caror cuvinte nu au contat niciodata. De random.org a auzit toata lumea da? Gata, v-am explicat.

Stimata platforma cu resurse de bine pentru poporul de blogging care scrie pompos la campanii, stiu ca stii ca nu conteaza ce-ti spun, doar numarul de oameni care intra de aici la tine acolo, care intra de aici gandind ca eu sunt infect si ca spun de rau, dar vezi tu, eu doar imi fac mie rau, iar tie doar bine. Hai ca e simplu. Deja mai ai un pilon de siguranta pe platforma. Oricum vad ca lumea nu mai vrea, s-a intamplat ceva sau zvonurile sunt mereu adevarate. Tu stii mai bine, eu trec la urmatorul paragraf…

Pentru ce e atata zarva? Pentru un gadget care face si desface, la bani putini, doze de fericire garantata prin simpla atingerea a ecranului sensibil in milioane de milioane de culori adunate doar pentru tine, utilizator drag de viitor Allview, care esti gata sa-ti suspenzi obiectul muncii pentru un potential avantaj in era tehnologiei. Poate vrei sa-l faci cadou sau sa-l pozezi pe facebook in cele patru nuante ale carcasei simpliste. Grozav nu? Toate culorile si un procesor care zboara si mananca pamant la doar 399 de lei, in cutie, cu sigiliu si autograf de la o campanie care produce dom’le, nu sta sa-si ascuta buza de la intrare pe banii din zonele defavorizate. Hai ca iar am luat-o urat, oare ce am?! Sinceritatea imi spune ca un telefon de acest gen mi-ar trebui sa semnez tratatul cu tehnologia care nu m-a vrut ca aliat. Iar daca cumva te gandesti, draga companie de telefoane made in Romania, ca nu am spus un model si o serie si vrei sa ma depunctezi, iti sugerez sa vezi, din nou, cati oameni citesc despre produsul tau pe continutul meu si pe forma mea de expunere. Cred ca te-am facut sa te razgandesti, desi nu dai doi bani pe sinceritatea mea. Imi ramane sa nu ma astept la nimic.

Noul site TestArea.ro e o bijuterie de bucata de tehnologie care ne conecteaza cu…tehnologia, ati intuit bine. Toate dispozitivele care vor sa scoata capul in lume sunt imbracate la patru ace, parfumate, aranjate, dichisite, rotite, invartite, ce mai… orice gadget de la cimpanzeu incoace are locul sau pe platforma noua despre care toti si toate se intreaba-n stanga si in dreapta. Pana acum, numai cuvinte cum ca pretuieste orice componenta de tehnologie pura sau nu si o pune la loc de cinste intr-un raft pe care spectatorii il curata mereu de praf. V-ati prins da? Bijuterie de bijuterie dar conteaza mereu cine o poarta, asa ca degeaba ati poleit-o in cuvinte spumante daca ele nu imbata. Macar de atata lucru sa fiu sigur si eu. Din toate cele de mai sus, ori v-am imbatat bine, ori m-am imbatat singur. Cine trebuie sa castige, castiga. Modul nici ca mai conteaza. Pace in inimile dumneavoastra!

2 gânduri despre &8222;Indiferent de articole, linkurile sunt simpla matematica&8221;

Lasă un răspuns

