Pe seara m-am panicat foarte tare

Pe scurt pentru ca inca imi tremura mana stanga de la cat am scris cu dreapta. E o metafora, stiu ca intelegeti, ca altfel nici n-o scriam acum si aici. Am scris si pe fb asta. Cativa oameni stiu ca au inteles. In rest, au ignorat cum se intampla de obicei. Nu inteleg cum persoanele care posteaza chestii de tot cacatul sunt aplaudate. De fapt orice ar spune, orice ar face, sunt aplaudate. Romania este o scorpie cu dintii de aur. Peste tot ii poarta cu maretie.

Cred ca trebuie sa ma apuc sa recomand articole sau sa le dezaprob total. Abia acum vad cat de mult ajuta asta, dar mai ma gandesc, desi zilele au intrat in sac, inca nu am o decizie clara.

M-am panicat pentru ca m-am pus iarasi in oglinda si am inteles ce persoana de un esec lamentabil sunt. Mai pe scurt m-am ingrijorat ca sunt asa cum sunt, fara posibilitati, fara reusite, fara sa stiu ce caut eu aici. Mi-a trecut. S-a aprins lumina si am vazut. N-am mai pus intrebari, am lasat asa cum este. Mi-am propus ca de maine sa intreb pe toata lumea „care-mi pica in mana” daca nu stiu un loc de munca pentru persoane nepricepute la IT, asa ca mine, si probabil ca multi altii. Dar sunt tare serios. Daca stiti ceva, ratzone ma numesc si asta e locul in care sa-mi spuneti. Daca-mi spuneti de site-urile de recrutare, va spun de random.org si ca un post de casier pe 6 milioane si 15 bonuri de masa a avut 7000 de aplicanti in 2 zile. Iar de aici nu mai este nimic de spus.

Uneori simt ca blogul pedaleaza in gol. E chiar asa sau imi scapa mie pulsul oamenilor de sub control? Pace in inimile dumneavoastra 🙂

23 de gânduri despre &8222;Pe seara m-am panicat foarte tare&8221;

  1. Băi, Ratzone, eu nu te mai înțeleg! Abia ce mi te-am pus în blogroll, ca să te citesc mai ușor, și-mi devii enigmă. Douăjde metri mai în jos, pe blog, strigi că scriitorii să trăiască din scris. Atunci n-am intervenit, că mă gândeam că nu te pricepi. N-ai văzut un contract de scriitor cu editura, n-ai calculat procentele, nu știi că editurile plătesc scriitorul cu bănuții care le rămân lipiți de tavan, când aruncă un pumn de monede în sus. Excepție fac Puric, Esca, Răduleasca și alți oameni de-ăștia care nu sunt, nu vor fi scriitori, dar au un nume deja vandabil în alte meserii.
    Și-acum cauți de muncă. Și zici DOAR ce nu știi să faci. IT. Bine, asta înseamnă că te pricepi la orice, altceva?
    Iartă/mă că te trag de guler în public, dar tu ai scris că toți ăia care pretind că scriu pentru ei, dar o fac online, sunt ipocriți. Tu îți tai craca de sub picioare, scriind online ceva ce trebuia să rămână strict secret.
    Fă/ți un CV cumsecade, scrie ce-ai absolvit, ce experiență ai și în ce domeniu, lansează-l on și offline, vorbește cu oameni și, în timp ce-ți cauți job, UITĂ că ești poet. Fiindcă nimeni nu angajează poeți. Nici măcar în construcții. Nici măcar la fast-food. Cu excepția filmelor americane de sâmbătă seara, alea care se difuzează de la ora 20, când copiii încă nu dorm obligatoriu. Acolo mai auzi de poeți-lustragii, de poeți-spălători de vase într-un bostru…
    Băi, dacă nu înțelegi ce ți-am spus, cu toată preitenia și sinceritatea, nu meriți să te las să mă înjuri. Așa că, în caz că-ți vine, abțin-te!

    • asta e un text bun de spot tv. bun pt mase cand aud de a fi pozitiv isi spun ca asta e solutia. de fapt nu e. a gandi pozitiv inseamna a minti. deci sa ma mint n as mai vrea ca parca am mai facut o si uite unde m a adus. multumesc foarte frumos pt intentia ta. serios. 🙂

      • Trebuie sa-ti impui sa vezi si partea plina a paharului nu numai pe cea goala 🙂 . Gândirea pozitivă nu trebuie să fie una de basm, e nevoie să fie una realistă, deoarece se zice ca un gand pozitiv e mult mai puternic decat unul negativ,si tu singur atragi lucrurile in viata ta,fie bune sau rele : cu gandul ! (in mod indirect cat si direct).
        Cu drag!

      • pai gandirii realiste i se spune ca este pesimista, ca nu incerci sa-ti doresti acel generic mai bine, dar mai bine nu exista, n-a existat niciodata, daca as stii ca ceva normal se lipeste si de mine as gandi cel mai pozitiv dar nu mai este demult cazul… au trecut anii…

      • Nu e adevarat, nu gandi asa, mereu iese soare dupa ploaie, si la zi ajunge ce-a mai lunga noapte, deci ever exista o sansa in orice. Crede-ma ca nu-ti faci sperante desarte,gandeste-te ca poti, de ce altul poate si tu nu,este cineva mai bun ca tine? Totul este posibil si nimic nu te poate impiedica atunci cand vrei sa faci ceva sau sa ajungi undeva 🙂 !

      • NU, chiar nu este adevarat, te contrazic in totalitate.Trebuie sa ai mai multa stima pentru tine,si vei reusi in tot ce-ti propui,si cum am mai zis,gandeste foarte pozitiv si nu lasa lucrurile negative sa-ti intre iar in minte pentru ca tu atragi totul in viata ta.

      • daca toti oamenii ar reusi cine ar mai fi muncitori in tara asta? (muncitori sunt 70% in romanica , ma refer la cei care nu au job ci doar loc de munca, unde muncesc la propriu, intelegi tu ce zic)

      • Da, desigur,dar ei au fost crescuti cu o mentalitate psihic-controlata, deoarece lucrurile astea si le impun ei..si practic nu vad mai departe de „atat” sunt ca niste roboti care nu au speranta pentru ca ei nu vor sa se straduiasca in a face totul cat mai bine,fiecare poate,si tu poti.Fiecare persoana in parte este raspunzatoare de tot ce se intampla in viata respectiva, ei atrag totul.De asta zic,ca trebuie sa te controlezi asupra gandirii. 🙂

      • ca sa fii mai mult decat muncitor trebuie sa iti poti permite studii si timpul de a trai/exista pe perioada lor. apoi studiile sunt degeaba deci nu folosesc. dar cu ce existi in perioada asta. cum sa fii mai mult? asta chiar nu inteleg . si eu vreau sa scriu scenarii de film dar nu cunosc niciun producator. deci n am nicio sansa (filmele cu bugete mariiiiiiiiiiiiiii de la noi sunt niste jocuri de copii, e inadmisbil asa ceva, atatia bani de la icr , in fine nu discutam dsp asta, era un exemplu)

      • Cine zice ca nu ai nici-o sansa daca tu defapt nu-ti doresti cu adevarat? eu de asta zic atunci cand vrei cu adevarat sa se intample ceva,atragi acel ceva 🙂 , in fine am vrut sa fiu de ajutor.
        Head up and move on! 🙂

      • ;)) keep still,poate intr-o zi lucrurile o sa se schimbe si mai vorbim 🙂 . You have to believe in you dream!

      • “Sunt o suta de drumuri care duc spre paradis: nouazeci si noua sunt pentru persoanele inteligente, iar unul pentru ceilalti” anonim persan

      • dc crezi ca e ceva ce sa aleg eu. am inteles ca unii oameni n au sanse in viata. cum sa fac eu sa aspir la ceva bun cand nu am nimic?!

Lasă un răspuns

