Cum arata cei care reusesc?

Sunt zeci de branduri care in fiecare an inregistreaza venituri substantiale din felul cum se prezinta in fata noastra, chiar daca o fac direct sau indirect, cu amprenta clara pe un anume segment de public sau nu, noi stim ca sunt acolo si ca sunt de nemiscat de pe pozitia lor fruntasa din aria de activitate.

Pentru ca numele tau sa fie mereu in inimile, corpurile si mintile consumatorilor ai nevoie de o firma cu servicii de inalta calitate care sa cuprinda de la campanii integrate de marketing si servicii de creatie grafica si concept pana la servicii de comunicare si PR. E drept ca aceste activitati  implica munca dar si rezultatele ofera satisfactii generatoare de continuitate si performanta. Mereu m-am gandit ca cele mai importante companii stiu pe cine sa-si aleaga cand e vorba de construirea unei identitatii online pentru ca, desi se spune ca viitorul este in mediul online, eu prefer sa afirm ca viitorul este acum si ca totul se rezuma la acest mediu eficent de promovare si, in ultimul timp, de distributie totala a produselor si serviciilor de inalt calibru cantitativ si calitativ.

Am vorbit mai devreme despre servicii de creatie grafica si concept si am inteles intr-un final ce inseamna asta cu adevarat si de ce mi se pare atat de greu de realizat pentru ca eu sunt in cu totul in alt film fata de aceste tipuri de servicii impresionante si cu un ajutor esential in modul cum brandul de promovat sau de reprezentat este perceput de publicul sau tinta, asta pe de o parte, iar pe celalalta parte, fata de publicul altor tipuri de produse sau servicii oferite, public care ar putea interactiona, intr-un mod sau altul, cu brandul pentru care se lucreaza in mod eficent si benefic pentru toate partile implicate.

Mereu m-am entuziasmat in privinta oamenilor care se pot ocupa in mod exceptional de servicii de grafica 2D si grafica 3D, de conceptul de identitate corporate sau de brand, concept  bine pastrat in lada de unelte ale firmelor de promovare a brandurilor. Pe langa asta in categoria mai sus mentionata mai avem si filmarile si creatia video, animatie infografica, conceptul de packaging si cel de dezvoltare web. Toate acestea mi se par excelente instrumente folosite in mod subtil si precis pentru ca imaginea este cea care da tonul si tonul este din ce in ce mai inalt, dar mereu vor exista specialisti care sa se joace in comenzi si actiuni de grafica sau editare audio-video capabili sa faca diferenta pentru brandul in slujba caruia si-au pus serviciile, iar asta pana la urma e tot ceea ce conteaza si tot ceea ce vedem noi, e forma care ne este adusa la cunostiinta, expusa frumos si din care se spera ca brandul va fi/va ramane in top, indiferent de piata pe care activeaza.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s