Obiceiul de a scrie seara

Pentru ca am luat acest obicei, ma tin scai de el si va las aici un poem pe care eu il cred suficent de reusit pentru conditia mea de anonim. A mai aparut pe liternet.ro la rubrica poemul saptamanii. El se numeste Medicament si asteapta parerile voastre. Lasati un semn ca sa stiu daca sa mai pun si aici poeme sau daca e cazul sa abandonez asta de tot. Multumesc frumos 🙂

dacă aş putea să-mi iubesc poemele
cum îmi iubesc ura faţă de mâna dreaptă
n-aş mai simula un poem
optimist aplaudat de trecători
în care eu exist şi ei trec
aş rămâne doar sănătos de simplu
între două pagini goale

simulare s-ar mai numi doar crima de la final
orice crimă de la final e o simulare de rând
se tratează la un medic
care îi urăşte nescris pe
oameni sănătoşi de simpli
iar pentru asta construieşte un cerc plin de boala
care nu se repetă şi nu se întoarce
şi unde conturul său cuprinde
orice formă de a fi om
iar în interior sunt toate bolile
care strigă la pereţii lui în zadar

dacă aş afla că strig în zadar
la ura pentru mâna dreaptă
aş încerca să scriu din dreapta spre stânga
doar ca să am o boală nouă
pe care doctorul de ură simplă
n-a construit-o încă…

18 gânduri despre &8222;Obiceiul de a scrie seara&8221;

      • stiu ca tu ai avut ceva volum scos, nu stiu cum ti-a schimbat viata, e drept ca talentul nu mai e apreciat la adevarata valoare, sau poate ca s-a schimbat definitia talentului…insa continua sa scrii, pana la urma, scrii pentru tine si pentru cei putini ce se regasesc in cuvintele tale, nu scrii pentru toata turma de oi

      • 2 chiar scoase . acum umblu sa ma imprumut pentru altu si o fac pentru ca sunt nebun. nu vreau sa faca nimeni asta, sa-si cheltuie banii pe o prostie care nu merita. a scrie presupune sa ai un nume in media sau in mediul academic, apoi scrie orice, va fi de luat de foarte bun, edituri mari, preturi mari, oameni influentati de cei din jurul lor, nu conteaza ce scrii, crede-ma. e un cerc. oamenii se cunosc intre ei si sunt aceeasi. e painea lor, literatura e a unora care se joaca cu ea dupa cum le cere buzunarul, stai ca am deviat. volume au dat de pamant cu viata mea. ce talent/ notiunea asta nu exista. numele, faina, de asta depinde, atat! cronicile vin pe prietenii, recomandarile si sustinerea vine ca un serviciu contra serviciu, nu, nu scrii pt tine, scrii ca sa fii citit. daca as scrie ar ramane in calc si gata. nu sunt ipocrit. n am cum sa afirm ca scriu pt tine. turma de oi cauta sa vada daca esti cineva. intai trebui sa devii cineva, apoi te poti apuca de scris. invers e sinucidere curata. iart-ma daca deviez cateodata, se intampla asa multe despre care nu se spune nimic… 😦

      • sttiu despre ce zici, sau macar te inteleg, eu zic ca nu esti nebun ci doar ambitios.
        Nu cred ca o faci pentru bani, pentru asta e un tren pierdut, vb ta, literatura de azi a celor cu renume, din partea mea, si bianca dragusanu ar putea scrie o carte, chiar de ar scrie 300 de pagini cap coada, „sunt blonda, ha ha na”
        Ei bine, talentul e discutabil, ai vazut ce „bine cotat” a fost la emisiunea Romanii au talent cu carul si prostie cu nemiluita.
        Oricum eu iti urez succes, ambitie si speranta, exita cititori pentru orice scriitor, insa te sfatuiesc sa faci si altceva… poezia sa fie esenta, iar restul…pauza 🙂

      • pai nu stii ca nu exista nimic?! poti sa mori si nu gasesti un loc de munca, in fine eu nici nu stiu cat de mult vreau asta… pt ca nu vreau sa muncesc degeaba si nici pt ca sa mi ia „statul bani prin diverse forme, si cu una si cu alta tot sarac sunt

      • eii…poti fi cioban, se castiga bine, nu platesti la stat, stai in salbatcie, scrii poezii, doine, miorite, mananci bine si stai fara stresz, nu e o rusine.. mi mi se pare o provocare:)

      • :))))) nu stii ce vorbesti. stii cati ani experienta tre sa ai? p.s. eu traiesc la tara. iar ca sa fii cioban tre sa ai ceva habar de niste chestii, nu e ca in filme. cum sa fac asa ceva? pai in prima ora am doua streanguri de gat fara nicio ezitare, ce provocare vorbesti…

      • Off toata lumea fuge de ceea ce e simplu si fara stres.
        Acolo e munca si griji, nu contest, dar daca tot vrei sa scapi de sistem si de stresul asta ca nu ai unde munci si ca esti pierdut sortii, de ce nu ai incerca? ti se pare o rusine? un motiv sa te spanzuri? cred ca oricarui om de afaceri satul de bani si de prostie, ar zice oricand da salbaticiei.. parerea mea

      • nimeni nu face asa ceva decat daca e incapabil de a gandi. oamenii de la tara pedepsesc mai aspru decat orice oras nereusita. cine nu incearca, nu e vorbit de rau. cine incearca si nu reuseste, e cel mai mare ratat in viata in viata in epoca asta.omul de afaceri intotdeauna va vrea mai multi bani atat. tu ai face asa ceva???

      • da sigur, sunt satula de oras, eu asa zic, as incerca o saptamana, s-ar putea sa nu imi placa, sa ma urc intr-un copac si sa strig ca in codru ca vreau acasa… ce sa zic…faci cum vrei tu.
        Sa stii ca sunt foarte multi satui de viata in compani mari, care ce-i drept isi iau o casa de vacanta in Holululu si traiesc acolo fara sa faca nimic, altii poate sunt indragostiti de oite,
        Asa e, e mare responsabilitatea, nu stiu ce face badea gheorghe in varful multilor, dar probabil ca are si internet acum…, manacre buna, aer curat.. poate nu o fi asa de rau

      • am atatia pe care ii stiu din buc care spunea ca viata la tara e aer curat, bla bla bla tot tacamul. zic dar la tara muncesti si acasa si la servicu si cum in zona servicul e doar munca bruta nu mai e asa de amuzant sau ploua te strezi tare, sau nu ploua te stresezi tare. eu zic ca aia care se satura de bine (companii mari cum spui tu) n -au vazut si partea asta ca altfel n-ar mai spune nimic. crezi ca vreun cioban are bani? daca ar avea n-ar mai face asta. de cand cu marile companii produsele nu se ma vand, ramai cu ele si nu iei nimic, le arunci si atunci cu ce tedescurci sau cu ce platesti darile catre organismele astea infecte?! badea ala s-ar putea sa fie altfel decat ce arata la tv

      • asa este, mai sunt si cazuri fericite, tu vezi numai punctul negru.. dificil mai esti, ceva iti lipseste, stii ce e ? eu nu stiu dar iti lipseste ceva de nu te lasa sa vezi partea plina a paharului.
        si ciobanii au bani, sau scz, au ce le trebuie, noi pe de alta parte,a avem mai mult de cat ne trebuie ca sa supravietuim.

Lasă un răspuns

