Metroul plin de telefoane de ultima generatie

Prima data am scris un poem in cap si am zis ca-l pun pe blog. Apoi am zis: ce dracu, cine cauta despre imaginile unui oarecare pe un blog oarecare, blog de/din multime, cand sunt atatea  tipuri de scriere de o calitate discutabila pe site-urile literatilor de festivaluri locale si cu pretentii de sute de euro. Va rog sa ma iertati, ca am deviat fara voia mea, rationala si ingusta asa cum e, trebuia doar sa ma calmez, prin deviere sau deviatie, de la cele cateva cuvinte mai apasate pe care le voi scrie in continuare.

Am mers astazi cu metroul. De fiecare data m-am plimbat dintr-un capat in altul si am observat ca in metrou erau mai multe telefoane de ultima generatie, iphone cu 4 de S sau cinci  de S si Samsung cu Galaxia lui nelimitata, decat pasageri. Suntem o generatie de butonatori de telefoane si unul nu cred ca citea ceva cu adevarat important. E vai si amar. Toti cu ochii setati in dispozitivele alea din ce in ce mai mari si mai importante intr-o viata controlata total. Dupa mine, facebook-ul pe mobil este o opera de arta, de care nimeni nu se poate ASCUNDE. E vai si amar, tin sa ma repet, poate ajunge mesajul asta. Toti cu ochii-n ecrane pe chestii care nu conteaza. Al doilea lucru e asta: cum sa vorbim saracie cand eu vad dispozitive de la 2000 de lei in sus. Pai ce e aici? Belgia sau Elvetia? Si apoi sa ne plangem de ceva?! Nu, ne meritam soarta, e total adevarata vorba asta. Sa nu ne mai plangem cand ARUNCAM banii pe lucruri care nu conteaza dar care ne influenteaza negativ.

Astazi am simtit ca nu va cunosc deloc, dragi oameni, am simtit ca sunt un strain, ca nu va inteleg procuparile, ca nu inteleg de ce in metrou am vazut o singura femeie care citea o carte de manipulare: „Cum sa inveti sa te reinventezi”, cred ca ceva gen Osho, sau alt mare „ganditor” al epocii apuse, aparut din din nou sa ne faca speciali pe toti cei care n-am reusit pentru ca atat  ne duce capul si avem nevoie de unu’ sa ne spuna ce e in interiorul nostru si ca noi putem mai mult, meritam mai mult, dar sunt rai cei de la covrigarie ca ne dau sapte milioane la 2 luni si o carte de genul costa 35 de lei… Ratiune si pasiune va doresc 🙂

Lasă un răspuns

