Laptopul meu se cere schimbat

De fiecare dată când vin grăbit dintr-un loc și știu că am ceva de făcut care nu suportă amânare sau anulare, trebuie să mă enervez teribil, înainte de orice altceva, fiindcă laptopul din dotare e bătrân sau nu mai mă suportă în niciun fel și nu vrea încă să-mi spună. Îi place să mă fiarbă în suc propriu.

Plănuiesc în secret să-l schimb sau să-l duc la doctor, să-i facă acolo o anestezie totală și apoi să-l opereze pe cord deschis. Dar nici el nu stă degeaba. S-a prins de ideea mea și încearcă să-mi blocheze mutarea, e un fel de șah la șah, încearcă să mă tragă de șiret când eu l-am pus pe șiret și aștept culoarul favorabil să șutez.

Știe ca nu am geantă în care să-l duc și se adăpostește sub acest aspect. O să caut în altă parte geantă laptop și o să vin cu ea acasă, sa-l prind nepregătit și să-l duc la doctor. Merită să stea pe masa de operație mult timp pentru că e neascultător și obraznic, exact atunci când arde ceva, exact atunci când mă arde pe mine cel mai tare degetul. Și stau așa până i se face lui milă de mine, pînă cedeză rugăminților mele abundente. Spuneți voi, nu am eu dreptate să complotez pe la spatele lui. Păi ce naiba, ce a fost prima dată, omul sau laptopul. Dacă există cineva care se îndoiește de asta, vin cu altă propunere. Oare ce a fost prima dată, eu sau laptopul acesta?!

Iar dacă faptul că e bătrân mai poate fi de înțeles câteodată, pentru ca și eu mă simt obosit și nu mă pot ridica să mai fac și alte treburi prin curte sau prin casa, faptul că este deosebit de vocal și urlă la mine când îl forțez puțin, adică coolerul scoate un sunet de Ferrari și se comportă ca un Logan de la o firmă de taxi, nu pot să nu-l sancționez drastic. Așa că am găsit cooler laptop fără ca el sa știe de acest fapt și am de gând să rog doctorul să îi facă și acest transplant de organe de respirație, poate așa nu mai urlă la mine când îi cer sa facă lucruri, aparent, simple precum deschiderea câtorva ferestre cu site-uri în care predomină fișierele video de dimensiuni mari sau destul de mari. Dar pentru vârsta lui poate că este de înțeles. Totuși așa nu mai merge. Nu mai putem fi prieteni. Ori mă lasă să îl schimb, ori nu-i mai vorbesc deloc niciodată. Oricum, acum pare că vorbim fiecare pe limba lui și eu nu pot accepta asta. Se impune o schimbare urgentă de componente și de costum.

6 gânduri despre &8222;Laptopul meu se cere schimbat&8221;

Lasă un răspuns

