Cultura romanilor condusa in maghiara

Imi pare nespus de rau ca imi voi pata blogul din nou cu astfel de chestii, desi mi-am promis si inca imi mai promit ca va fi ultima data cand voi mai face asta, insa asta  pare greu de grezut la cum se numesc oamenii in posturi-cheie in statul fara de drept, numit: ‘noi o sa furam mai mult ca voi oricat ati fi furat”, sau: „nou chiar nu ne pasa de voi, dar sunteti prea prosti sa va dati seama”, la cum se dau legi dar mai ales la scopul lor.

Am facut acest ocol „de cuvinte” pentru ca n-am putut sa ma abtin desi mai erau multe, multe de spus, si de comentat, prefer o pata mica decat una mare pe blog, nu pot intra cu bocancii plin de noroi pe blog, pentru ca asta inseamna politica. Atat de simplu este.

Cultura noastra, asa cum este, cu personalitati pe care nicio alta tara nu le are, patrimoniul culural de negalat si valoarea incontestabila a operelor de cultura apartinand inaintasilor nostri nu valoreaza nimic pentru cei care ne ‘reprezinta”. De fapt, ei se reprezinta pe sine si reprezinta corporatiile care le-au finantat campaniile pentru a ajunge in functiile cu butoane de la care ne zdorbesc si noi nu luam atitudine. De ce nu luam odata atitudine? Biro Rozalia a trecut limba romana la limbi straine in Cv pentru ca ea nu stie deloc limba romana si acum este Ministrul Culturii. Ma intreb in ce limba va vorbi? Desigur ca raspunsul nu poate fi decat: maghiara. Adica ne va vorbi despre cultura noastra la noi in tara, platita cu banii din munca mea si a ta si a lor, platita cu munca din palmele batatorite ale parintilor nostri. NU EXISTA UN PRECEDENT PENTRU ACEST FAPT NICAIERI IN LUME SI NICI NU VA EXISTA VREODATA. Aceasta este dovada clara a valorii culturii pe care o estimeaza alesii nostri. Sa mergem in continuare la vot zic…

 

Lasă un răspuns

