POATE la anu’

Acum aleg să îmi scriu îngrijit postarea ca un școlar care crede că dacă invață pentru o notă bună si mai apoi o și ia, cineva îl va recompensa pe măsură. Am văzut, din banca mea mea ascunsă, cum mulți oameni care își au blogul ca foarte bun prieten, folosesc scrierea punctuală  și ordonată pentru ca sa-și exprime direct seriozitatea și implicarea față de instrumentul care le redă fidel stările în online.

Acum vorbim despre un sentiment cu nuanță de senzație si care se manifestă repetitiv. În fiecare an, în vremea asta, sau cam așa ceva, se găsește câte un cunoscut să mă întrebe dacă nu cumva merg la mare anul acesta. Întrebarea este greu de evitat pentru că este perioada și pentru că în mentalul de colectiv este ca o infecție puternică care nu vrea să dispară deloc, chiar dacă au adus acum cel mai eficent agent de curățire a acestui tip de infecție denumit simplu dar dureros: sărăcie.

Așa că de fiecare răspund încet, cu glas apus și oarecum resemnat dar fericit că am înțeles că nu este de mine, că nu îmi permit acum și că nu e cazul să mă mint că îmi putea permite în contextul în care ne aflăm. Odată ce eu am înțeles cu adevărat, știu cum arată marea în poze și știu atât de multă lume care nici măcar n-a îndrăznit să viseze până la mare, deci este în regulă. Știu că pot sa mi-o imaginez, așa că trăiesc cu asta an de an, m-am obișnuit că răspunsul cel mai bun pentru ceilalți este: poate la anu…

Chiar așa, oare câți oameni nu s-au putut gândi măcar o dată în viață să meargă la mare? Înseamnă că eu trebuie să fiu bucuros pentru că am Rațiunea de a mă gândi la asta, de a mă imagina acolo și de a-mi continua banalul lucru pe care îl făceam cu un zâmbet de acceptare a situației deloc prietenoase în care ne găsim ca națiune si eu ca individ, pe plan personal.

Poate la anu’…

3 gânduri despre &8222;POATE la anu’&8221;

Lasă un răspuns

