Uite cum scade duminica

Azi a fost ca mereu si anume ca in melodia lui Omu Gnom, pe care vi-l recomand cu toata caldura pentru ca omul te face sa gandesti, sa deschizi ochii si sa apreciezi ce conteaza, melodie pe care am mai postat-o de ceva ori pe marea retea de socializare,  iar fraza cu pricina este asta: „azi n-a fost o zi asa de buna pentru constiiinta”.

M-am uitat indelung la ziua de astazi cum scade si pentru asta orele si-au acoperit urechile si au inceput sa strige, norocul meu ca sunt imun. Ma gandeam la enorma venerare a bloggerilor de calibru letal. Ma gandeam si nu intelegeam de ce s-au distantat atat de mult de ceilalti doar pentru faptul ca ei exista, si ce pun in textele alea, incat sa nu poti sa uiti ca azi X-ulescu nu exista. Chiar am incercat si n-am reusit, ma obsedeaza ideea asta, recunosc, poate si pentru ca eu nu gasesc ceva atat de interesant incat sa fie la acel nivel de ignoranta si superioritate. Sa nu uitati ca noi i-am facut sa fie acolo. De fiecare data cand ii citim se intampla asta. Am mai spus-o si o repet, doar pentru ca vreau sa intre in sistemul dumneavoastra. Eu nu vreau sa-mi dati dreptate, doar sa incercati sa va ganditi. Apoi ei preiau o parte din ceea ce ii revine celui care scrie pentru platforma lor pentru ca intermediaza lucrurile si cu asta n-am cum sa fiu de acord.

Imi plac oameni care asculta rap necunoscut si au 16 ani sau 18 ani. Sunt mandru ca ii cunosc. Sunt, cu adevarat, inteligenti, au pareri bazate pe argumente, stiu cine suntem, de ce existam , gandesc pentru ei, au coloana vertebrala, stiu sa vorbeasca, sa gandeasca, stiu ce e viata si care e diferenta fata de ceea ce arata la TV, stiu ce sunt banii si cat de greu sa fac, au repsect si simt ca e de datoria lor sa fie altfel decat restul. Eu, cand eram de varsta lor, nu stiam sa-mi scriu numele corect, daramite sa am principii bazate pe logica corect implementata. Eram un copil fara habar de ceea ce se intampla in jurul meu, de la tara, fara sa fi avut idee ca tot ce ne dau ei este infect si este facut sa ne tina interesul ocupat. Acum au trecut anii si am invatat, doar ca nu mai pot sa o iau de la capat. Alegerile sunt motivul pentru care nu reusesc.

Am un blog deschis de curand pe care nu am scris mult si zilele astea ar fi trebuit sa scriu doua posturi pentru un concurs, dar am simtit ca nu mai pot. Vedeam ce trebuie sa fac, dar am zis ca nu pot, e prea mult, vedeam pastila de energie cum se goleste si cum calimara se arata plina si viguroasa langa ea, dar mi-era imposibil sa ajung la ea…

 

 

5 gânduri despre &8222;Uite cum scade duminica&8221;

Lasă un răspuns

