Mâna care lovește cu pumnul

Promit că vă deranjez doar putțn. Șriu că e seară și aveți treabă. Vreau doar să vă întreb cu cea mai aleasă sinceritate dacă titlul: Mâna care lovește cu pumnul vi se parre un titlu bun sau acceptabil pt ceva poezii adunate intr-un toc de coli, sper, albe, daca nu, se potrivesc și mai murdare. Deci vă mărturiesesc că eu îmi fac speranțe că îmi veți și răspunde, fie și monosilabic, dar să fie ceva acolo, două litere și promit că mă mulțumesc. Aveți milă de un om care vă cere ajutorul și nu vă poate oferi nimic în schimb. Pe asta mă și bazez de fapt. Să aveți o seara excelentă!!!

16 gânduri despre &8222;Mâna care lovește cu pumnul&8221;

  1. E un titlu foarte bun, mi-a atras atentia imediat, dar nu pentru o carte de poezii, ci pentru orice altceva :). Am suparat?

    • nu stiu daca se va ridica. mi-ar placea. de fapt asta e castigul meu: sa am constiinta impacata ca am mai scos un volum care sa nu respinga, sa aiba „imagini” frumoase si mesaje autentice. cand va fi, scriu si pe blog. multumesc

Lasă un răspuns

