Torbe – Soy un Rumano en Madrid (pe Youtube)

Planuiam sa scriu cu totul altceva, dar de ce sa intereseze pe cineva despre mine. Asa ca scriu si eu despre ce se scrie, cum si intelectualitatea platita din bani publici, de noi toti, scrie despre monden , sau despre Antena 3, sau despre euro, sau orice care nu are legatura cu latura lor, repet, finantata public, in public si pe sub masa. Personal, as vrea sa dispara si nu e cazul acum sa spun cum as vrea sa dispara pentru ca BLOGUL meu s-a mai albit de la un timp. Deci despre ce (se) scrie?

Da, ati ghicit pentru ca e cel mai simplu de facut. Si, inca o remarca marca Omu Gnom, pe care nu vreau sa-l cautati pe Google, pentru ca el nu se asculta, se simte,  care spune in felul acesta: „Si nu fi prost doar pentru ca e drumul cel mai usor de urmat”. Am ascultat melodia de la Torbe si m-am distrat frumos, intelegand simplu si direct, ce mesaj are de transmis si forma sa , forma pe care o consider ca fiind singura capabila sa trezeasca din letargie societatea bolnava, pentru ca adevarul se spune doar in gluma si cine se simte vizat se ataca. Cine nu, intelege care e scopul si ca el putea avea doar forma asta explicita. S-au trezit monstrii din spatele tastaturii sa vorbeasca, care cum (nu) stie mai bine, despre subiect si mai mult pe langa, replica la replica, legatura inexistenta la legatura bolnavicioasa. Daca ne consideram jigniti, cine se considera, e cumva cineva care n-are legaura cu practicile si modul de viata de a fi  bine expus in melodie?! Suntem atat de saraci incat nici sa fim rationali nu mai putem? Daca privim dincolo de aparente, lucrurile stau fix asa.

Oamenii fac exact asa, atat suntem, atat vom fi. Daca nu sunteti de acord, este in regula. Conditia mea este sa-mi recunosc conditia fata de mine, in primul rand, si mai apoi fata de voi. Deci eu sunt semi-analfabet, sarac, fara loc de munca, nepriceput certificat. Acum ca stiu ce sunt, este mult mai usor sa fiu obiectiv, ce optiuni am, care e adevarul in legatura cu lumea in care traiesc

6 gânduri despre &8222;Torbe – Soy un Rumano en Madrid (pe Youtube)&8221;

    • da eu stiu ce sunt recunosc oricand nici nu astept intrebarea de fapt, o rocunsc fara sa fiu intrebat. dar nu ne jigneste cu nimic in demersul lui, doar ne spus intr-un mod amuzant ceea ce este adevarat

Lasă un răspuns

