Sfarsit de saptamana

E aproape sapte de seara intr-un loc sters de pe fata pamantului, la naiba nici nu cred ca exista pamant aici, intr-un loc numit vinerea neobisnuit de obisnuita, acolo unde nimeni nu stie unde este, doar sustine ca este. Am vrut sa scriu despre mai multe, eram aproape sigur ca e timpul pentru articolul despre blogroll (de blog) care inca n-a aparut complet in mintea mea, apoi eram sigur ca trebuie sa scriu despre analfabetism si semi-analfabbetism, adica sa explic ce inseamna cel de-al doilea termen prin prisma primului, pentru ca l-am folosit ieri in articolul cu explicatie de continut si consider ca e un cuvant-cheie in societatea romaneasca, iar, in ultima ora, m-am gandit sa scriu despre incultura raportata la ceea ce pretindem, adica se ia un corporatist care castiga 1000 de euro, are costum de 1000 de lei, telefon de la galaxie sau iphone, masina, neaparat in rate, garsoniera de 14 metri patrati si card de acces in cluburile scumpe din bucuresti, se intreaba trei lucruri despre bolivia, se ia raspunsul lui si se demonstreaza incultura in forma pura, bruta si de necombatut rational. El poate veni sa dea vina pe ceilalti care nu au jobul sau si nici nu stiu raspunsul, doar ca… ceilalti n-au beneficiat de contextul/culoarul sau de a ajunge acolo, n-au avut persoane cunoscute, n-au avut forta materiala. Deci este demonstratia care nu poate suferi esec.

Despre mine: am ramas fara solutii, gandesc in gol, nu e deloc tarziu, ma simt atat de obosit, nu ma suport, am atatea lucruri de invatat si de citit si nu am timp si nici bani. Daca vreodata o sa am bani, n-o sa mai am timp, ma voi trezi duminica realizand cine am fost, iar in timpul cand am facut asta, e deja luni. Apoi am murit invizibil pentru ca nici nu mi-am dat seama cand s-a intamplat asta. Mor pe mine pentru ca am atatea lipsuri.

O sa vorbesc despre blogroll (de blog) poate maine, poate duminica, fiindca stiu ca acel articol va ajuta cumva. Or sa ma urati cu stil, or sa va intre in cap. Pana atunci lucrez la solutii care nu exista. Daca aveti nevoie de mine, acolo ma gasiti!

Lasă un răspuns

