Pe un fotoliu vechi si rupt

Am facut pauza ieri si nu ma gandeam la asta. Aproape ca am facut si astazi, desi postul asta a stat deschis, ca un robinet de capitala de apa murdara, dar n-a curs nimic. Si, cand intr-un sfarist sfarsit s-a deschis, aproape ca apa s-a inchis de tot. Am gasit ca titlu o melodie de N.A. pe care o apreciez enorm si care este recomandarea mea pentru voi in seara asta, in caz ca intrati pe aici si credeti in ceea ce va spun, adica in fraza ca „muzica asta-i arma si-o descarc la tine-n tampla”. Nu mai este nevoie sa comentez la ce se refera, pentru ca blogul de aici e populat sau macar vizitat de oameni mintosi, care judeca, au ratiune si o folosesc intocmai spre a avea echilibru necesar, spre a lasa ‘abuzul internauticce deriva, din pacate, din ce in ce mai mult, din abuzul tembelizorului, care nu poate sa moara pentru ca… pentru ca sunt comezi si ne place cu telecomanda. Romanul e comod in ceea ce priveste informa, sau lipsa de informatie, fiindca aceste, aprent, antonime, devin sinonime contextuale cand cadrul este ascesta pe care-l discutam aici.

Am pomenit de roman si de munca si am un paragraf scurt pe care l-am gandit astazi in termeni simpli si directi, capabili de a patrunde direct in craniul gol golut al animalelor care-l propaga, in media si nu numai, prin mijlocele de care beneficiaza, statut si gloata care pune botu fara sa cantareasca. Vorbeam despre abuz, acesta este unul, daca stim sa-l scoatem din context ca pe un fapt pur, de sine statator.

Paragraf pentru minti deschise: sunt niste voci ‘vocale” ale unor prosti, ca altfel nu am cum sa exprim, care sustin fara a fi probat direct vreodata acest fapt, fie si pentru o secunda, ca muncitorul roman, care munceste in frig, pe strada, in canicula, pe salariu pe care aceste voci mizerabile il incaseaza intr-o zi sau mai putin, de fapt nu munceste. Sa va ia dracul pe toti care spuneti asta. Din partea mea si a blogului acesta, sa va ia dracul pe toti la un loc si pe fiecare in parte. Voi, care n-ati muncit o secunda in viata voastra aruncati cu pietre in oamenii astia sarmani in timp ce voi incasati pana la pranz cat au ei de pus in fata famililor in toata luna, in caz ca salariul ajunge la timp in luna asta, daca nu, mai au de indurat doua sau trei luni. Muncitorul roman munceste foarte mult pentru salariul pe care-l ia, dar tu functionar de birou, de la inaltimea inteligentei tale, meriti sa ai soarta lui si sa te vad atunci. As mai avea de zis despre jegurile care se simt ofuscate ca oamenii astia merg in mijloacele de transport in comun. Dar si maine e o zi. . .

4 gânduri despre &8222;Pe un fotoliu vechi si rupt&8221;

    • ba lucreaza, dar n-au simtit nimic din ce simte un om din genul pe care-l spun eu, pe care l-am vazut, pe care l-am trait, pe care l-am plans nopti, in fine dupa asta intelegi diferit contextul munca-bani-timp

  1. Nu am fost niciodata ” functionar” asa ca, nu ma simt ca facand parte dintre cei carora, cu o dezarmanta sinceritate le spui :
    – Sa va ia dracu pe toti care spuneti asta ” !!! 😦 😦 😦
    Totusi, sunt ” functionari” si ” functionari ” 🙂
    Unii ,mai ales cei de bani gata, progenituri ale unor impostori si mafioti etc etc etc
    plini de ” SUCCESURI ” si care ” NU VORBESTE ” la telefon …………..cu multi deodata ,plini de ifose dar si averi obtinute ILICIT,
    iar altii, ONESTI, fara PILE si care MUNCESC din greu ca si MUNCITORUL despre care vorbesti .
    Ca sa nu se mai nasca CONFUZII, pune punctul pe „I” ! 😦

    • poate ca sunt dar prea putini si sunt acoperiti de ceilalti mult prea multi si ‘vocali”. oricum m-am simtit bne sa gandesc asta si sa o scriu, exact cum ati spus, cu sinceritate dezarmanta

Lasă un răspuns

