Să stingă cineva căldura.

S-a schimbat temperatura în corpurile umane într-un ritm foarte rapid și nu am avut timp să procesăm asta. Ce s-a întâmplat oare? Când au apărut gradele acestea  la puterea a patra și cum să le stingem? Sau nu am avut eu timp să văd când s-a instalat cu adevărat vara, pentru că ploile nenumărate m-au speriat destul de bine în săptămânile trecute, când nu avea cum să-mi treacă nivelul actual al temperaturilor prin minte. Dar am ajuns și aici, așa că trebuie sa găsim o cale sau măcar să ne imaginăm o cale. Dacă nici una dintre variantele acestea nu se dovedesc a fi utile pentru mine, măcar să știu că am făcut ceva util pentru cei care gândesc la fel ca mine, dar o gândesc pentru ei și nu caută sa vadă cum stă situația de fapt. Iata, deci, ce înseamnă să îți consumi timpul cu un gram de înțelepciune.

Până mai acum ceva clipe am trăit cu impresia că un aparat de aer condiționat este chiar foarte foarte costisitor și nu am de ce să vreau să știu mai mult despre asta pentru că, oricât mi-aș dori unul, rămâne în locul cu idei nerealizabile, un fel de cutie de la care știi că ai cheia și știi in ce direcție s-o răsucești, dar te prefaci, pentru binele inimii tale, că ai uitat care este cheia potrivită. Dar cineva trebuia să stingă căldura de astăzi, în special, deși nici ziua de ieri nu poate fi uitată așa ușor.

Așa că astăzi m-am gandit, pentru prima oară dupa mult timp, să  vreau mai mult și să las negația la o parte, poate se mai domolește până data viitoare. Am căutat fără să am în vedere situația mea materială actuală si n-a fost deloc un sentiment neplăcut. Vi-l recomand cu toată inima. Am căutat „aer condiționat fujitsu” și am rămas în loc puțin timp. Nu credeam că este așa de puțin, pentru că, repet, eu mereu am crezut ca e vorba de zeci de milioane și n-aș fi spus că asta poate fi și pentru mine, laolată cu vremurile în care exist, și cu statusul meu social. Am zis că ar fi foarte indicat un efort financiar din partea noastră, ca familie, pentru ca ‘cineva-ul” din titlu să fim chiar noi. Nu sună deloc rău, e un sentiment încurajator, e un optimism pur sânge, cum rar se poate vedea prin împrejurimile acestea. Dar merită. Și am mai căutat „aer condiționat daikin„, pentru că îmi rămăsese undeva în minte de când îmi recomandase cineva, fără să știe că e prea mult pentru mine la timpul acela.

Dar acum aerul conditionat nu mai pare așa departe. Rămân să analizez cum și cât va mai trece până va fi posibil la noi cu efortul care se speră a fi colectiv. Și de ce n-ar fi așa până la urmă? Nu e chiar așa rău să îți dorești ceva foarte util, e plăcut să crezi în familia ta ca parte integrantă a dorinței tale. Eu asta fac. Lucrurile par mai aproape în acest mod și chiar cred că sunt. Dacă nu pentru mine, poate pentru altcineva care a trecut pe aici. Dacă nu pentru vara în care ne afundăm, poate pentru cea care n-a deschis încă ochii.

Lasă un răspuns

