Voiculescu, zece ani. Justitie? De la ICA la Antena 3!

Eram concentrat cu sentimentele mele de provincial la ceas adanc de seara continuu si progresiv, nu vroiam sa scriu despre acest mega subiect, nu sunt ca ‘cei mai bloggeri” care cauta traficul cu orice pret pentru ca, in cazul meu, traficul nu are relevanta. Eu vorbesc de oameni, nu de unici. Sa revenim. La mine chiar nu era cazul sa mai apara subiectul asta, dar apoi mi-am dat seama ca am putine lucruri, pe care le voi asterne imediat, intr-un mod simplu si concis, pentru a va putea da seama care este pozitia mea.

Eu nu ma uit la televizor. Eu urasc politicenii si oamenii de afaceri pentru ca e imposibil sa te dezvolti in afaceri fara sa pacalesti. Cei care muncesc sincer sunt Muritori de foame. Restul au nste sforii sau parghii de care abuzeaza constant. Asta cat merge, caci apoi se retrag din scena asta si isi impart bani si sacosele de euro intre ei si ai lor. Nu e nici o exagerare. Unde politica se completeaza cu mediul de afaceri, ca sa folosesc o constructie folosita des, e lesne de inteles, desi poate fi si invers, deci ordinea chiar nu mai conteaza, si pentru ca suntem la ordine, sigur sigur sigur noul complet de judecata a avut ordine precise de la cea care i-a numit. Nu vad altfel cum s-a trecut peste lipsa probelor. Sa mergem mai in fata, zic.

Am observat un fenomen major, o demonstratie clara ca nu toti purtatorii de creier stiu cum sa-l foloseasca. Serios. Prea multa lume ieri a facut din condamnarea la zece a lui Voiculesc o victorie personala, bucurandu-se mult prea mult de un fapt care nu ii afecteaza cu nimic, in niciun sens. Altele sunt lucrurile care ii afecteaza, dar nu par sa bage de seama. Spre exemplu faptele ca taxele pentru proprietarii de imobile de pana in 50 de metri patrati vor creste rapid si substantial ii va afecta clar. Dar nu. Ei se bucura ca a fost inchis unul care poate ca a furat poate ca nu, dar cu siguranta in dosarul in care a fost „anchetat” nu pare sa f fost nimic in neregula. Dar ce se bucura toata lumea? Chiar nu inteleg, serios. Adica asta nu e nicicum o demonstratie ca exista Justite, pentru ca mai sunt niste fapte peste care justitia a trecut, fapte care ii privesc pe oamenii politici cu cele mai inalte functii din statul lor, ca doar nu al nostru.

Si, pentru ca mai sus am spus de stat, se cuvine sa amintesc de o alta forma de bucurie a multor oameni care nu fac diferenta intre ce si ce. Ei tot folosesc ideea ca a fost o victorie a statului de drept, a democratiei asupra… nu am inteles asupra cui. Nu au castigat nimic, nu vor castiga, dar simt ca este victoria lor. DE CE? Mai mult, multi spuneau ceva de genul urmator: „cine sustine Antena 3 sau pe Voiculescu sa iasa singur din lista mea. Am un exemplu in minte. Se numeste Petru Stratulat, vocal la Radio Guerrilla, foarte vocal si decis ca a castigat ceva. Nu o sa inteleg in ce fel il afecta pe el, ba as spune ca CNA-ul care a luat licentele Guerrilla este mult mai aproape de guvernantii cu aere de actuali sau posibili prezidentiabili decat de Antena 3, ICA sau Voiculescu.

Am inteles ca dosarul ICA a fost baza acestor condamnari in linie si acestei bucurii in masa, o fericire, chiar, pentru masele de oameni care au inteles sa-si aleaga asta ca scop si au mentionat ca viata lor s-a schimbat in bine datorita condamnarilor. M-as bucura pentru ei, dar sa nu uite sa spuna si cum s-a schimbat, sa pricepem si noi. Ce n-am inteles a fost legatura dintre Ica si sediul Intact. Poate ma faceti sa inteleg si eu ca am nevoie de asta. De ce tocmai sediul unde A3 si Obseravatorul. De ce nu un studio unde se tine te pui cu blondele? Sau oricare alta emisiune de divertisment, daca tot a fost divertisment si bancuri si fericire in urma cazului mult discutat. Chiar va rog sa ma lamuriti cu acest „vibe pozitiv”  legat de comndamnare si inchiderea A3, dar cu fapte si beneficii palpabile. O seara linistita sa aveti!!!

 

 

14 gânduri despre &8222;Voiculescu, zece ani. Justitie? De la ICA la Antena 3!&8221;

  1. Hai, Ratzone, n-o mai face pe naivul! Știut este că Băsescului îi plac blondele. Cum să închidă un post cu blonde? Asta ca să ne râdem.
    Serios vorbind, până la un punct ai dreptate: un politician-om de afaceri băgat la mititica nu ne schimbă viața. În treacăt fie spus, dosarul lui Voiculescu e la fel de jenant de „subțire” ca și cel al lui Năstase. A nu înțelege că-i suspectez pe ambii de sfințenie. Niciunul nu a fost pedepsit pentru furt, corupție, bla-bla-bla, au fost executați politic. Asta e cam înspăimântător. Că băsiștii și naivii se bucură, de parcă averile confiscate ar fi împărțite prostimii. Ăilalți, mai cu capul pe umeri, se gândesc că deja e nesigur să trăiești într-o țară în care judecătorii fac regie de film, nu dreptate.
    Da, apropo, ce crezi tu că ar trebui să se întâmple în țara asta, ca să ne bucurăm cu toții? Că eu, zău dacă îmi imaginez că, pe timpul vieții mele și încă vreo două generații s-ar putea repara ceva.

    • Habar nu am. Nu mai aberez concepte abstracte precum corectiutudine egalitate bla bla bla
      ele nu exista.
      La cum gandesc oamenii astia cred ca l-ar fi acuzat pe asta inchis acum ca li s-au taiat salariile sau au fost dati afara fara nicio compensatie. Ori guvernantii care le-au facut asta pt propriile firme sunt bine merci pe banii nostri in parlament si cel european si nimic nu i poate misca de acolo.
      Nu ne schimba viata dar nu stiu de ce nu pricep oamenii astia. Ca par oameni inteligenti de la departare care isi pot forma opinii si pareri fara nicio problema.

  2. Pt ca antena3 transmite dintr-un sediu ce apartine ICA, platind chirie. Desi multe emisiuni (cele politice) sunt realizate in fostul cinema excelsior, asa ca nici „coincidenta” aia nu mai suna asa inteligent cum ti se parea
    .
    Nu e greu sa te documentezi un pic inainte sa te miri pe blog.

      • Nu, e asa cum spune o instanta care se pronunta pe documente oficiale. Documente publice in presa.

        Sediul antena3 a fost cumparat de catre ICA de la Intact, supraevaluat = spalare de bani. Antena 3 platea chirie la ICA. Normal ca sediul a fost confiscat, impreuna cu alte bunuri, pt a acoperi o parte din prejudiciul adus.

        Uita-te ce aberatii insirati pe aici, fara cel mai vag interes pt fapte. Intr-o relativizare morala care transforma pana si cea mai grosolana si documentata spalare de bani intr-un proces politic.
        Si acum raspunzi ca o pensionara abrutizata de excesul de sare, zahar si antena3, Sa inteleg ca tot acel teatru cu „imi explica si mie cineva” era retorica goala?

      • cum mi-ai pus „instanta” in fata, documente oficiale si presa, am mari retineri sa mai zic ceva, raspund ca un om fara solutii. nu ma uit la tv, nici macar un am asa ceva, doar ca voi prea sunteti fericiti si nu pot sa inteleg. nici acum nici altadata. Justitia e o gluma, asta e ceea ce stiu eu!

  3. De unde sa stii daca nici macar nu urmaresti evenimentele in media?
    Oracolul din Delphy s-a convertit in bloggosfera?
    Si ce rost au intrebarile care nu accepta un raspuns?

    Cunosterea vine din studiu, nu din exprimarea gratuita pe blog.

    • cunoasterea vine intr-adevar din studiu, dar si din viata. e inevitabil sa nu vezi ce se intampla, de acolo stiu. bine asta e ca sa ne tina ocupati, si asta se si intampla, caci ceea ce este cu adevarat important sau deosebit, este mascat. adevarate lucruri se intampla departe de privirile noastre. noi comentam, ne agitam, suntem subiectii perfecti 😦

  4. Uite ca inevitabilul se produce zilnic, si inca nu ai aflat ca justitia de carton (aia care urmarea doar controlorii de tren) a inceput sa se reformeze sub presiunile UE. Au apus zilele PNA-ului lui Nasatase, in care premierul interpela direct procurorii de caz,,,,, si am intrat de ani buni intr-o normalitate in care primari, consilieri, prim-ministri, parlamentari si judecatori si moguli media si tot felul de capuse care inca mai aveau capul infipt in bugetul de stat, au inceput sa fie smulese una cate una.

    In loc sa te bucuri de normalitate, ca orice om care a fost frustrat de ceea ce s-a tot intamplat inainte, tu te lamentezi cu comenzi politice si alte fantezii izvorate din experientele tale cotidiene.

    • daca primul paragraf ar fi macar pe sfert real sau viu precum ardoarea cu care o spui, ar fi al doilea lucru din lumea asta care m-ar face cu adevarat bucuros. totusi, eu vad putine nume, atat cat sa ni se scoata ochii sau sa ne tina ocupati, cum ti-am mai spus…

Lasă un răspuns

