Ori suntem golani, ori nu mai suntem!!!

Transmit cu putere dupa ce am ramas fara putere despre ultimul conflict de la distanta din rapul romanesc. Rapul corect, profund, autentic, indraznesc eu sa spun. Nu conteaza daca ma contraziceti, eu stiu ca asa e, l-am repetat de cand nu stiam prea multe, acum l-am invatat pe de rost, e viu, e miscator, are forta, ne putem compara oricand cu rapul de la sarbi sau de la francezi, plus ca al nostru castiga mereu la partea „de poezie”, fara sa fie nevoie sa  (se) forteze prea mult. Gata cu generalismele, ataca organele, nu au ce cauta acum.

Ombladon i-a dat un diss superb lu’ DOC. Frumos, autentic, scurt, cu tarie. DOc s-a simtit, a ripostat, cica fin, printr-o bucata in care ne spune, ca in ultimii doi ani de fapt, ca e cel mai bun din rap. Stiam asta, e tehnic, are linie, cade mai putin bine ca nimeni altu pe beat, dar nu scrie nimic in cele trei minute de praf ( asa se numeste piesa). Mai mult decat atat, acum doua zile intra si Vlad Dobrescu in actiune comentand ca e prea fin DOc la adresa lu’ Ombladon. Nasol de VD, fiindca multi multi i-au tinut partea lu’ Ombladon pentru motivul ca el si cu colegii sai sunt jumatate de Rap de la noi, de pe vremea cand DOc mergea la liceu. In fine, Ombladon e unu, A spus un adevar cum ca doc face hi hi hi la ha ha ha pentru ca a semnat cu Ha ha ha (Velea si ai lui) si de atunci nu mai merge cu rapul. Chiar nu mai merge, Deliric deschide magazine Porc (BRANDUL lui ) In Baneasa, Vd se joaca GTA 5 si pune muzica in n mii de cluburi. Cam atat. Parazitii au concerte. Au 20 de ani de muzica live. Chiar nu merge cu ei. In schimb acest conflict deschis si lasat sa se mareasca implica o sumedenie de oameni, mai mult sau mai putin dedicati cauzei, Din ce am studiat eu, Doc pierde categoric dulelul de la distanta. Ombladon poate sa doarma si iese castigator. E asa de bine apreciat si toate pe buna dreptate si cred ca nu va mai face niciun gest sau nici nu cred ca facea daca doc nu ne nenorocea cu mesajele de eu sunt primul in rap. Cred ca a crezut ca are ceva la cap si a zis sa-i aminteasca. Sigur va stii daca viitoare cine este primul.

MI-am imaginat cum ar fi o confruntare la nivel de golani intre Ombladon si Doc, pentru ca primul nu este deloc dus la biserica si mereu ne-a spus el ce simte fata de ea, asa ca o astfle de bataie ar fi clar in favoarea lu’ Ion. 

Sa ne intelegem: AM mers la ctc. Imi plac live cei doi DOC SI Deliric. Cu altii, as fi de acord ca poate avea o sansa, cu oricare altul, dar nu cei doi, nu cu Ion sau Catalin. In rest, Doc poate fi mereu un competitor, mai ales la battle mc, unde cred ca e „taticul lor” de cand a venit fenomenul aici, de cand era cu bandana si NU era doc, nu se cizelase, era El Doctor. Rapul nu merge cu Ha ha ha!

Lasă un răspuns

