5000 de like-uri cu 39 de euro

Pentru că multe lucruri se aseamănă cu adevărat, una dintre aceste asemănări fără drept de apel este cea dintre viață și marea rețea de socializare, Facebook, cea care este văzută de utilizatorul de rând ca fiind un spațiu curat și democratic, așa cum, din păcate, mulți încă percep viața. Realitatea este că este un fals, de la conceptul în sine până la implementarea sa. Viața nu este nici curată, nici democratică, Facebook-ul este, poate, chiar mai puțin curat și mai puțin democratic decât această unealtă de comparație din cazul nostru, caz pe care l-am pus sub lupă câteva ore înainte de a-l elibera pe post. Doar post de blog. 

O mică paranteză. Nu mă judecati pentru atitudinea mea asupra unor oameni și asupra modului lor de a minți și de a manipula. Ei sunt de vină, nu eu. Și nu mai credeți ca nu pot scrie cu adevărat frumos și îngrijit despre oameni si produsele lor care merită sa fie cunoscute. Un exemplu de produs de acest gen care mi-a venit în minte este școalademeserii.ro, proiect care îmi place cu advărat și despre care voi discuta serios cu cei responsabili pentru un material decent, curat, realist, cu cifre și analize, poate cu imagini, Depinde de ei dacă vor crede că am prea multa ură, perfect justificată și justificabilă, pentru a face ce mi-am propus. Tot ce vreau să spun este că pentru un proiect serios, sănătos și corect față de munca mea voi lucra și eu corect, sănătos și serios. Îmi pare rău că s-a lungit paranteza.

Ideea absolut nesănătoasă care spune că facebook este viitorul și dacă vrei să te găsești în viitor, este necesar ca o sumă mare de oameni să apese de cât mai multe ori Like. Pe principiul apasă like apasă like apasă like spus în mod apăsat ca în spotul vechi de la Radio 21, un spot, fără doar și poate, plin de subliminale, cu efecte majore în conștiința de neam/consum.

Vlad Ursulean a botezat si sortat patru categorii care dăunează grav sănătății paginilor de facebook, a politicenilor, a vedetelor, pentru că acum este foarte ușor de aflat. Așa că data viitoare când vedeti pagini de la noi din viața mondenă ori politică sau a organizaților care secătuiesc țara, să vă dați seama că s-a ajuns altfel la numărul, aparent, de necenceput al aprecierilor.

1. Șobolanii de liceu. În preajma oricăror alegeri ce se intersectează cu domeniul politic, paginile candidaților cresc inexplicabil. Se iau puștani de liceu de pe softpedia forum, care au o mulțime de oferte avantajoase, se negociază cu ei și pagina ta de politician va exploda și pe lângă acești falși pot veni și puțini reali, din curiozitate sau, mai sigur, din prostie. Acești întreprinzători de succes intră pe site-uri cu profil de social network exchange, care aduc valuri de pagini de facebook pentru a fi apreciate, activitate pentru care se primește puncte. Apoi punctele sunt folosite pentru a-și înscrie propriile pagini la apreciat, adică pagina politicianului sau a vedetei naționale, care, în scurt timp, devine apreciată de persoane din China de Nord. Bani să fie…

2. Șobolanii Ro-boți. Se creează conturi false cu date culese pe pe site-uri de socializare. Apoi li se ordonă să-și facă mii de prieteni. Și asta se întâmplă. Există programe în care îți încarci lista de conturi și cărora le poți da comenzi să arunce cu like-uri pe o pagină. De asta ofertele care le găsiți peste tot au specificat că se referă doar la pagini și nu la poze.

3. Hecării. Aplicațiile si jocurile care necesită like-ul tău pentru a putea beneficia de serviciul sau produsul lor sunt de fapt un paravan pentru alte pagini pe care mulți le urăsc intens și continuu. Acestea sunt doar mașinării de umflat alte pagini. Cum credeți ca proiectul pentru susținerea exploatării de la Apuseni a obținut atâtea voturi?! Aceste aplicații sunt false. Aplicațiile legate de zodii sau de genul găsește-ți sufletul pereche sunt create pentru a umfla paginile unor televiziuni, așa cum s-a întâmplat cu pagina de facebook a RTV. Frumos, zic. Cinste programatorilor. E logic ca aici să fie mereu cerere și noi să înțelegem cu greu de ce se întâmplă constant să le crească salariul.

4. Postacii politici. Se dă ordin/comunicat ca fiecare judet să livreze un număr de like-uri pe care, de data aceasta, trebuie să le și dovedească.Fiecare pretendent la un fotoliu de bani publici transpiră din greu pentru a-și face norma. Fiecare partid politic face asta. Depinde doar numărul. Dar toți o fac. Muncă multă, like-uri să curgă.

Vă sfătuiesc să vă gândiți de multe ori înainte de a decide să apeciați o pagină. Vă spun din ceea ce am citit că este greu să realizezi de unde și până unde te trezești că ai apreciat o pagină. Eu m-am trezit că l-am apreciat pe Victor Ponta. și până azi nu am știut cum s-a întâmplat. Aprecierea mea a fost la o aplicație de susținere a Simonei Halep, apreciere de care eram conștient, iar astăzi am aflat că aplicația a dus voturile către pagina lu Victor Ponta. E real. L-am dezapreciat din clipa aceea. Și încă ceva. Facebook are un algoritm EdgeRank, prin care stabilește căte postări să arate fanilor tăi și cât de sus să le plaseze pe peretele lor, în funcție de modul cum interacționează cu pagina. Dacă nu sunt reali, nu interacționează, deci pagina va fi EPIC FAIL, doar că durează un timp până se întămplă acest fapt.orasul

Lasă un răspuns

