Spune-mi cine ești ?!

Acum două seri, cuprins de nesomn plus dureri de cap, am rătăcit pe blogurile citite de la kooperativa, bine aranjate, în temă, la obiect, unele populate, altele mai puțin populate, deși partea asta nu o înțeleg, adică de ce de pe unele lipseau comentariile cu desăvârșire, criteriu care ar sta la baza popularității bolgului respectiv. Poate că era doar vorba de o lună mai proastă. E clar că blogul devine citit și parcurs odată ce face parte din multe proiecte, care implică o sumă, cumva, echilibrată de bloguri bine întreținute, cu trafic al oamenilor pasionați de scriere cursivă, creativă, mișcătoare. Acest fapt m-a făcut să decid că pe acest blog nu se va mai scrie despre politică niciodată. E prea mult- mizerie acolo. Eu sunt prea sensibil și pun la suflet orice se petrece, mă consum(ă), mă face să mă închid mai mult decât e cazul. În plus de asta, chiar țin la blogul ăsta, care va rămâne neschimbat, dupa ce ratzone.ro va putea fi folosit. Nu se vor deranja unul pe altul sub nicio formă. Învăț cât de mult rău mi-am făcut punând la suflet toate hotărârile pe care politicul pe pune pe capul nostru și pe identitatea noastră de parcă ar pune recompense pe capul nostru. Sau poate că asta face. E o formă bine protejată, doar că noi mergem cu ochii închiși.

Mi-ați spus voi!

De multe ori, o sumă de persoane a căror părere trebuia să-mi intre bine în cap de atunci, îmi spunea să am grijă de calitatea articolelor mele, că nu necesită nimic altceva decât puțină atenție, fapt care demonstra clar cât îmi pasă de identitatea mea. Dar eu nu și nu. Acum revin la ceea ce mi-ați spus. Am văzut că pare foarte urât să ai un blog neîngrijit și nimeni nu te va băga în seamă mai mult decît pe o unealtă oarecare de construit identități în online. Așa îmi trebuie dacă nu ascult. E bine că am realizat acum, sper să mai am timp să arăt că pun pasiune deosebită în ceea ce fac. Până acum nu am știut să fac ultimul pas dintr-o mișcare necesară și suficentă, dar puțin timp de studiu în noapte rezolvă problemele de acest gen.

Povestea de seară târzie.

După ce diferența dintre noapte și dmineața nu va mai fi așa de clară, mă gândeam să pun o poveste pe blog, cu personaje, fără mine, cu mesaj, o evadare fara granițe, un loc cu adevărat de pus pe blog. Aștept ca și cănd…

19 gânduri despre &8222;Spune-mi cine ești ?!&8221;

Lasă un răspuns

