Te mai întreb pe seară…

M-am detașat de subiecte încărcate de un grotesc formidabil și parcă literele se înscriu mai repede pe circuitul de wordpress. Am știut că o să se întâmple asta de îndată ce am făcut ordine, am decis să nu mai vorbesc despre ce îmi face rău pentru că nu face decât să-mi facă rau. Ce simplu era. Era chiar lângă mine și poate de asta nu vedeam clar.

Prima dată m-am gândit să postez asta când era seară, acum e la hotar, nu mai trebuie să (mă) separ, încep să am habar, cum viața nu e așa un calvar. Tocmai am fost optimist. Foarte optimist față de ceea ce scriam eu. Toate sunt în mine, mă lupt cu mine să nu mai va intoxic cu ele. Și dacă o fac, și dacă nu, lucrurile vor sta la fel. De acum încerc să îmi șterg fața. Se vede în ea ca într-o apă de izvor din sânul muntelui. Eventual un sân din care curge energie. Și nu se termină nicicând.

Mai bine revin la prezentat oameni și locuri. Credința mea, deși câteodată mi se pare că am luat o decizie cu totul și cu totul irațională și de neînțeles de către cei cu care intru în contact, este aceea de a crede in umnitate, omenie, sînge cald și, cumva, bunătate. Acum poate că las impresia că-s nebun sau prăjit, dar asta mi-a fost credința mereu. N-am abdicat niciodată de la ea. A rămas intactă în mine ca prima atingere de mâîni, ca gustul fiecărui degețel în parte. Atât îmi respect credința asta. Și e scrisă în mine cu litere îngroșate. Și îmi respect și blogul, chiar dacă am fost acuzat de participarea la anumite probe, participare pe care mi-am asumat-o recunoscând ceea ce m-a făcut să fiu acolo, și de fiecare dată, cănd scriu un articol, îl scriu din același suflet, iar dacă aveți impresia că așa se murdărește, ei bine. n-o să vă stric ocazia de a crede asta. Dacă e să credeți ceva, măcar s-o faceți cu tărie.

Sper ca la începutul săptămănii să scriu despre o carte cu inimă și cu sânge în ea. O carte vie, autentică. Necunoscută. Care are trăiri. Din nou, o carte vie. Poate și căteva cuvinte din partea autoarei. Sper să prindă la voi. Nu vreau decât să auziți ce are de spus. Vă doresc ce vă doriți și voi și chiar mai mult!!!

7 gânduri despre &8222;Te mai întreb pe seară…&8221;

Lasă un răspuns

