Comunicarea 2.0 în pauză.

S-ar fi împlinit astăzi patru zile întregi de când nu mai spusesem o vorbă blogului și cred că ar fi fost prea mult. Într-o dimineață de duminică, care aparent nu spunea nimic, comunicarea 2.0 a decis că e timpul să mă surprindă neplăcut fără sa mă fi avertizat în vreun fel sau chip. Și așa a făcut. M-a lăsat baltă într-o baltă să mă ia apa. Și apa a curs liniștită fără să aibă vreo remușcare timp de aproape patru zile. Am făcut eforturi, am dat din mâini și din picioare, însă nu a fost suficent. Și ultima vorbă pe care o lăsasem pe acest blog era despre cunoaștere de sine în raport cu evenimentele proprii. Și au fost perioade când mă gândeam că am uitat de ceea ce am scris și că la mine se întâmplă mereu pe dos sau că am scris un optimism care nu m-a recunoscut drept tovarăș de drum. Sau și mai mult decât să nu mă recunoască a fost să mă taxeze pentru încercarea de a fi optimist.

Acum știu de ce oamenii cu bloguri sunt citiți. Pentru că vorbesc doar despre ei și trec totul prin propriile filtre. Nu cred că există ceva mai corect și mai apreciativ decât asta. În fond, nu ai de ce să scrii pe un subiect dacă nu te întâlnești cumva cu el pe drum. Și dacă în mod normal nu s-ar întâlni cu tine, îl aștepti, îl urmărești, îi descoperi secretele și slăbiciunile, iar apoi nu va avea încotro decât să se vadă cu tine. Poate, după un timp se va bucura că a făcut-o. Mă simt mai aproape de cei 25 de ani care bat în capul odată ce am realizat că nu rezolv prea puține când mă agit. Dar cresc și sper să n-o fac degeaba. Înțeleg mai repede, mai bine și mai aproape de ceea ce ar trebui să fie. Poate înțeleg chiar ce este.

Acum, de exemplu, înțeleg că este cam târziu pentru ca acest post să fie mai lung. Mă simt finit după o zi lungă în care am puterea să recunosc cât de puțin(e) am făcut. Dar pentru puterea de a recunoaște sunt optimist în continuare. Și știu că mai sunt multe trepte, dar le pot număra.

Lasă un răspuns

