Scrie simplu pe blog

L-am schimbat pe domnul blog. L-am făcut să pară mai încrezător.  Poate chiar să fie. I-am pus o altă temă, l-am lăsat, cumva, să respire. L-am orientat mai mult spre comunicare online, comunicare directă, mai primitoare, am încercat să elimin elementele respingătoare, dar pentru asta ar trebui să mă elimin și pe mine de pe aici, dar nu este posibil decât în cazul în care vreți să scrieți în locul meu.

Apoi m-am apucat să mai învăț despre utilitatea blogului, despre modul în care Google nu ne consideră relevanți, decât pe foarte foarte puțini dintre noi, oameni care sunt ușor de observat. Am aflat că e undeva un paradox considerabil în ceea ce privește modul în care Google și alte motoare te acceptă pentru că ai nevoie de link-uri ca să crești în relevanță dar apoi nu te mai consideră suficent de curat pentru a intra în locuința lui luxoasă. Mi-ar plăcea să mă înșel, cum o fac de obicei. Asta mi-ar da dreptul să cred că mai există loc și pentru cei mici. Mie îmi place cu cei mici, mă simt îndreptățit să fiu de partea lor, doar că cine e mic de obicei nu primește nimic, din păcate. Am fi în altă țară dacă n-ar fi așa, se tem cei mari că vom uita în ce țară ne aflăm, din moment ce au pus serios umărul la distrugerea identității de neam.

Am citit o sumedenie de articole de la toate categoriile de specialiști seo, dar sunt atehnic, ceea ce se bate cap în cap cu ideea de a mențiune un blog. Câteodată conținutul se ofilește ca o legumă oricât ai încerca să te îngrijești de el și e momentul să apelezi la tehnicile de seo pe care nu le-ai deprins. Poși apela la Google doar după ce deprinzi cum se comunică pe target, cum se împart cuvintele-cheie, în funcție de impactul pe care dorești să îl creeze. De cele mai multe ori acest impact este nul. Chiar dacă scrii simplu exact cum se caută în motoarele de căutare, nu ai nicio șansă. Dar e bine. Poți să scrii ce vrei. E mai simplu să scrii pe blog când știi sigur că ceea ce scrii nu va fi niciodată căutat. Practic relevanta blogurilor de pe wordpress si blogger este inexistentă dar noi continuăm să credem că pioni ajung la final și se transformă-n regine. Să-mi dea cineva o palmă până nu ajung să fiu nebun cu acte-n regulă. Pare „distractiv” să cauți ceva fără să crezi că îl vei recunoaște când îl vei găsi.

M-am gândit că singura mea șansă e să învăț să pun din ce în ce mai multă bază pe content, să fiu un neobosit content generator, asta știu, asta trebuie să plusez. Ca un joc modern de cărți cu logică, plusezi cu ce ai. Plusez simplu cu ce am, cu scrisul mult și simplu, cu tot pachetul trecut prin ceea ce sunt. Să aveți o seară excelentă!!!

12 gânduri despre &8222;Scrie simplu pe blog&8221;

      • Cred ca am fost putin timpita, eu sincer ma refeream la tema, asta imi place, negrul ma innebunea. :))
        Cat despre chestii SEO, sunt praf, continutul conteaza si link-urile care duc spre tine, restul e prea mult pentru mine. :))
        Cat despre anularea sinelui ta, nu este cazul, trebuie sa te faci farame si sa te pui in fiecare articol.
        N-am vrut sa te jignesc, iarta-ma! :*

      • Nu, dar n-am vrut sa te necajesc, stii. Citisem numai inceputul articolului, nu ajunsesem la partile delicate si am crezut ca am zis o tampenie. Mai fac si de-astea.
        Imaginea de acum e mai profi. 🙂

  1. Nu, Nu cred că un blog trebuie să co-răspundă unor norme, altele decât cele ale scrisului corect, coerent și cu stil, în limba în care funcționează.
    Un blog e cât faci hufff! pe gură, pe o fereastră înghețată, freci cu mâneca hainei, și lași loc unor necunoscuți să tragă cu ochiul în tine.
    Un blog e ca o carte la liber. E ca televizorul pus în geam, cu fața spre trecători, într-un magazin de televizoare, unde televizorul merge pe un anume canal. Dacă magazinul e tare, ține televizorul din geam pe MEZZO, la muzică cultă. Mulți trecători-privitori, puțini intrători.
    Ce treabă are Google în chestia asta?!
    Un blog e ca blogul meu, numit GARĂ PENTRU NOI, unde scrii pentru tine plus n cititori, unde, dacă n e diferit de unu, (mama!), înseamnă că trebuie să scrii mai departe. Dacă scrii mai departe, scrie și-atât. Cu gândul la unicul tău cititor diferit de MAMA. Scrie pentru el, ca și cum i-ai aduce micul dejun la pat, nu-l obliga să vizioneze așternuturi de la o firmă care-și face reclamă pe net, fiindcă e posibil ca unicul tău cititor să fie un homeless, care nu are nevoie de așternuturi. Dar are nevoie de tine.
    Google n-are nevoie de nimeni. E un servant de unde poți să-ți scoți o definiție discutabilă, introdusă de un anonim pe care atât l-a tăiat capul.
    Google e nimeni. Google suntem noi. Ci cât mai puține reclame la așternuturi, cu atât mai bine!

    Am căutat-o cu lumânarea! Acum banează-mă, prietene!

  2. Toată lumea e de multtttttt, câte ceva. Altfel, am fi niște musculițe de oțet care trăiesc de azi pe azi, în vederea unor studii științifice.
    O seară bună, Ratzone! Sau, cine știe, poate că, unuia ca tine, ar trebui să-i urez „o metaforă dumnezeiască”.

Lasă un răspuns

