Monica Macovei – provocarea Ice Bucket

Eu n-o să înțeleg niciodată de unde au bani de campanie electorală candidați independenți. Nici de unde își pot permite să plătească staff-ul de campanie, al dracu de numeros, stufos, o caracatița cu blană scumpă. După o zi lungă prin curte am încercat să ascult și eu o muzică pe Youtube. Când colo, ce să vezi. Hopa, pe nepusă masă, ca un iepure din pălărie, răsare Monica. Macovei Monica, cu Provocarea Ice Bucket Challange, provocare despre care e foarte corect să mai precizez și eu că are ca scop singular tratarea sclerozei laterale amiotrofice, amănunt esențial pe care l-am bolduit, prin donațiile celor care acceptă provocarea. De aici s-a ajuns la o mascaradă te tip uman, uitându-se practic cine sunt cei afectați, despre care vă spun că primesc doar 22% din banii strânși din această campanie, deoarece restul se duc la compania ALS Association, și dacă este nevoie o să pun și lista cu salarii aici. Ceva Fabulos cu multe zerouri.

Monica ce-mi face, îmi ia o campanie de donație, se folosește mișelește de buzz-ul creat în jurul ei, și-mi vorbește de politică, de Năstase, de Voiculescu. Asta este un gest de lașitate, de mârlănie, un gest de incompetență. Lasă-mi ascult muzica pe Youtube, că tare grețoasă ești cu acest gest. Deci luăm o campanie prezentă în mediile sociale ca să mai căștigăm un vot? Răspuns DA! Atât de slabă este o candidată la cea mai importantă instituție în stat? Același răspuns. Curios, pentru cei care nu știu, este că n-a spus nimic despre Mircea Băsescu, sau Bercea Mondial. Tocmai am făcut o glumă. A, și când am văzut că începe Monicuța, mă găndeam că ne spune și cum și-a bătut joc de cele șapte milioane de voturi la referendumul de demitere al sefului ei. Încă mai aștept asta. Ha ha. Monicuța sărăcuța, mama DNA-ului, la figurat dar mai ales la propriu, mi-a stricat seara. NU mai am unde să mă ascund de voi? Știu că SUNTEȚI TOȚI la fel, de aceea nu voi vota Niciodată.

Era seara în care mă găndisem la mine și la încrederea lipsă. Aproape că o căutam. Mă gândisem la faptul că îmi place reportajul, îmi place cum se realizează, mi-ar plăcea să trăiesc să fac și eu reportaje, să ajung acolo, să văd Casa Jurnalistului, să mă rog de ei să accepte unul ca mine, să văd cum miroase meseria asta care se mai practică doar în afara redacțiilor. Poate că așa e mai bine. Mi-am prin ochii în Casa Jurnalistului Și în scrierile lui Vlad. N-au cum să nu te atingă. Vă recomand să vedeți un tip de jurnalism dispărut ce există doar prin donațiile oamenilor care au gust pentru asta. Se strâng lunar, în prezent, cam 900 de euro din care se plătesc materiale, oamenii, colaboratori, și altele. Mi-a plăcut cum au scris că suma asta este cam 10% din câștigă un formator de opinie astăzi în Romănia. Cum e asta?

Mai vroiam să scriu despre multe, despre echilibrul meu, despre reacția stărnită de el, despre sacrificii, despre UnderCloud, festival de teatru independent de orice plus Chris Simion și despre căte luni am de stat până ce voi obține semnătura ei pe coperta 4 a poemelor care au trei idei de titlu  și lipsă mijloace. Să aveți o seară bună că de a mea s-a ocupat Monicuța… 

7 gânduri despre &8222;Monica Macovei – provocarea Ice Bucket&8221;

      • ..a fost o perioada in care ne certam la serviciu rau de tot. Eu am sperat intr-o politica de dreapta, chiar regat mi-as fi dorit; unde am fi fost noi acuma, departe! M-am consolat cu ideea ca politicieni sunt oameni de 2 lei, nu au convingeri politice, au doar interese.

      • corectttttttttt! cum sa vrea niste oameni ajunsi in functii de conducere cu o gramada de butoane si bani langa ei sa mai faca ceva pentru cei fara mari posibilitati????!!! ei se muta dupa bunul plac, nu conteaza, bani si butoane sa fie

      • si asta o constientizam. eu nu pun ghilimele caci asa este . si suntem direct sclavii lor la propriu sunt cazuri, am auzit de cazuri, vad in fiecare zi…

Lasă un răspuns

