Carte de vizită

Chiar văzusem astăzi la Aniela că are un proiect în care/prin care vrea să facă cărți de vizită pe gratis bloggerilor. Am văzut și am trecut mai departe. Apoi m-a întrebat personal. Am refuzat. Cum să merit eu așa ceva? Dar cine sunt eu și ce să trec acolo și de ce să vrea cineva o carte de vizită de la mine? Pentru ce să mă caute? Să-mi spună ce? Am ezitat să aplic la Webstock 2014 tot din aceste considerente, care este cea mai faină chestie din zona de new digital media de la noi, absolut impecabil planificată, realizată și executată. Ar fi fost frumos măcar să-i văd pe oamenii care dau ora exactă în social media, dar cine sunt eu să fiu acolo și de ce aș merita eu să mă duc acolo? A trebuit să completez o motivație pentru a aplica la Webstock 2014 și nu am știut de unde să apuc asta ca pe un subiect pe care nu știi de unde să îl apuci. Și pe care îl abandonezi până la urmă pentru ca ești slab. Adică sunt slab și vreau să devin mai puțin slab.

Am răspuns la întrebarea dacă vreau carte de vizită printr-un refuz. Nu, mulțumesc. Ce să trec eu acolo? Blogger nu sunt. Poate om cu blog, ceea ce este total diferit. Și nu poate fi niciodată înțeles că au ceva în comun. E părerea mea. Job nu am. PRemise pentru un job nu am din moment ce nu mai cred în PRomisiuni. Ce să trec eu pe o carte de vizită?  Ratzone și un număr de telefon? Să fim serioși!

Comportamente de SuperBlog

Trebuie să auziți ceva . Foarte bun. Ceva bun de tot. Un blogger care  va participa la superblog, pe care l-am descoperit în timp ce ce îmi făceam temele pentru ediția 2014 de SuperBlog, spunea că nu este de acord cu advertorialele și îî condamna pe cei mici care fac asta. Da, cei mic, exact la sensul propriu mă refer. Dacă el este înscris la competiția de blogging înseamnă că va scrie multe multe advertoriale. Se contrazice singur. Atât poate. Acesta este nivelul. A da, și are 17 ani. Deci la ce oare se referea prin „cei mici”?

Nu mai există echipe mici. România obține victoria în deplasarea din Grecia. Din partea unu stelist la mulți ani lui D, Grigore. Nu vă luați după ce se prezintă în media. E o minciună. Vom avea iarăși probleme pentru că nu știm pe unde ne aflăm. Seară bună

6 gânduri despre &8222;Carte de vizită&8221;

Lasă un răspuns

