Stand up comedy la Kiss Fm

Când am scris ieri despre minunata campanie uită o carte… undeva, am avut în cap să precizez că ea s-ar fi potrivit ca o mănușă la Radio Guerrilla, dar cum el era singurul care deschidea minți, a fost decapitat, pentru că licențele se dau după bunul plac al unora. Orice ați spune, știm cu toți că acesta este adevărul. Deci campania ar fi beneficat de un public educat și format, un plublic de cultură, educativ, diferit, constant, calitativ, dar așa trebuie să își caute publicul, iar ăsta e locul unde se împiedică multe campanii frumoase. Nu va fi cazul la uită o carte …undeva.

Am pomenit despre radio pentru că despre el este vorba și starea de degradare care l-a cuprins.  NU era suficent că această non acțiune, stand up de comedie, este în toate mediile, acum a apărut și la Radio Kiss FM. Vă dați seama câți plătitori de bilete la spectacolele ăstora se vor adăuga. Și-s scumpe, zău așa. Deci avem matinal la kiss Fm cu Sergiu și Andrei, pe care am constatat cu ajutorul softului de determinare a nivelului de incultură denumit Youtube că lumea îi cunoaște, ei taie, dictează, spânzură și îngroapă. Ei scriu glume și le spun. Asta e tot ceea ce fac iar acum apar peste tot. N-am văzut categorie de oameni să facă ceva mai inutil pe lumea asta și să fie considerați oamenii care înseamnă ceva.

Eu scriu poezie și o spun. De ce ei au acces la toate lucrurile pentru ceea ce fac și noi trebuie să le plătim? De ce este peste tot acest fenomen de stand up? Acum mulți ani credeam că este ceva semnificativ până am văzut că spun aceleași glume în aceeași ordine, se ia un text se învață, se repetă la nesfârșit, ești comediant, ce pana mea, se  creează o poezie, se ia, se plătește pentru ea, ești un ratat, scrii versuri. Ei fac comedie, un circ din ăsta, un fel de Acces Direct în direct din cluburi sau săli de spectacole. GATA cu ei, că le fac un bine, nu rău. M-aș bucura să îmi scrieți că nu știți cine sunt Sergiu și Andrei, și nici Raul Gheba, pe care-l văd peste tot, peste tot, până și în Vice a scris pentru că el este cine este. El chiar nu e amuzant.

Acum am înțeles de ce  Găinușă, Marina și Codruț s-au mutat la Radio 21. Nu pot asculta oricum așa ceva dar pe ei îî prefer oricum și oricând standupiștilor pentru că sunt mai prezentatori decât cei cu glume. Atâtea glume în țara asta și nimic serios. Bere, semințe și glume. Și tocmai când mă bucuram că Andrei Gheorge e la radio am auzit vestea asta. N-am mai putut dormi așa cum trebuie. Foarte trist mă face importanța comedianților în societatea de astăzi, unde filmul,teatru și cartea nu aduc atâția oameni la un loc pentru produsele lor. Comedianții au un public format pentru că e ușor să fii public de comedie. Nu trebuie să gândești. Dragi români, dacă mă auziți cumva, gândiți, VĂ ROG. O faceți numai și numai pentru voi.

P.S. Aveți un spot de promovare ca să vedeți în ce hal de hal s-a ajuns cu radioul.

2 gânduri despre &8222;Stand up comedy la Kiss Fm&8221;

Lasă un răspuns

