Azi NU

Astăzi NU. Astăzi las tot ce aveam de făcut. Nu mai am nimic de făcut, nu mai știu că Ponta MINTE, nu mai știu că sunt o epavă cu suflet, mă plimb pe străzi, nu-mi pasă. Nu mai scriu despre ce scriam, nu mai cred că nu e așa rău să faci asta, am privit-o drept și am înțeles pentru cine e gulerul alb și pentru cine e mina, și nu de pix. Nu mai scriu poeme pe care oamenii le aruncă ca pe măsele stricate după ce eu am investit totul pentru asta. Nu mai scriu despre cartea unei persoane decente cu stilou puternic pentru că astăzi nu mai pot. Mă plimb și nu-mi mai pasă. Am înțeles că dacă decizi ca tu să fii liber, ești, de fapt, mai închis, denotativ și conotativ la un loc și fiecare în parte decât ceilalți la un loc. Și culmea cea mai de sus e că nu știut cum să fug mai repede de asta și am ajuns exact aici. Am nevoie cu ADEVĂRAT să nu-mi mai pese o zi, o lună…un an întreg fără margini delimitate.

Astăzi nu știu de ce nu este doi-ul la locul său, loc pe care și l-a construit, loc pe care-l merită, l-am pus acolo când păream să îmi amintesc de asta fără să am probleme cu memoria, L-am pus acum cînd nu mai încerc să știu de ce nu era acolo. Azi NU vorbesc printre dinți, așa am vorbit eu mereu, am fost deschis, și au tras în mine pe câmp, de asta stau așa ascuns. Azi nu-mi mai pasă, din nou. De ce să mă roadă când predați lecții de scriere viitorilor scriitori și apoi îi aruncați la coș ca pe o gumă mestecată până la refuz, când ei nu au apucat să se dizolve deloc. NU-mi mai pasă ne îndatorează din pix, că ne pun paznici care ne amendează pe noi pe banii noștri, nu-mi mai pasă că s-a început școala pentru că, până nu vom recunoaște toți că școala românească e pe locul 28 din 28 în Europa, nu vom putea discuta despre ce este de făcut. Azi NU!

Voi?

2 gânduri despre &8222;Azi NU&8221;

Lasă un răspuns

