Școala începe pe facebook

Trupul mi-e martor că nu nu am vrut să scriu nimic despre faptul, banal, prin prisma impactului pe care ar trebui să-l stârnească pe rețelele sociale, pe facebook, mai precis, începerea unui an școlar. Dar, așa cum am scris și pe facebook, eu sunt bătrân și nu mai e nimic ca pe vremea mea. Vremea mea a apus demult și eu încă nu cred asta cu toată puterea. S-au schimbat mentalitățile, de fapt, s-au acoperit, s-au copiat, nu mai e nimic original, școala e pe facebook, cursurile pe email, repetenți sunt politicienii și patronii de ieri, pozele din albumul vechi și pătat cu răni ale timpului prea agresiv sunt albumele de acum de pe facebook. Aici totul trece.

Vă dați seama ce va mai rămîne din aceste începuturi de an școlar? Nu cred ca va mai rămâne ceva, dar deocamdată nu le pasă, nu au de ce să se impacienteze pentru asta, sau cel puțin nu acum, poate mai încolo când, aici, pe mediul lor preferat, unde socializează și, din păcate, trăiesc, cu totul, va fi praf și link-urile vor fi devenit demult vegetație, dimpreună cu toate amintirile. Școala ar trebui să fie în clasele acelea ruginite, supra finanțate de elevi și, mai ales, de părinții, care uită, câteodată, sa-și întrebe copii cum a fost la școală, iar ei vorbesc despre asta doar cu peretele, cu peretele de facebook.

Să aveți bucurii sincere și reale în noul an de școală, despre care să puteți spune, fără vreun efort, că a meritat osteneala. Pace!

7 gânduri despre &8222;Școala începe pe facebook&8221;

      • nu obișnuiesc sa fac ”chat” pe blog(uri)

        România cu școala ei de astăzi (nu am ales formularea invers-posibilă) nu este, desigur, nici măcar în era cvasidigitală,
        dar este un montaj real -și dureros, deloc … inspirat,- de imagini preluate de la tv, pr, marketing, ori cine verité

        chiar dacă ”depozitul de cunoștiințe/informații, inteligență, chiar” s-a demonizat, iar imaginea ”fabricii de făcut bani” a devenit omniprezentă, este păcat că regretul sincer este exprimat cu un curaj firav (ciudată expresie, precum vremurile)
        eu cred ca am terminat ultima școală înaintea Dvoastră, dar tare bine mi-ar fi fost să nu părăsesc niciodată banca și măsuța aceea
        urarea era și este ptr cei care astazi au început un nou an de experiențe
        –-
        Vă doresc o săptmînă bună

  1. nu obișnuiesc sa fac ”chat” pe blog(uri)

    România cu școala ei de astăzi (nu am ales formularea invers-posibilă) nu este, desigur, nici măcar în era cvasidigitală,
    dar este un montaj real -și dureros, deloc … inspirat,- de imagini preluate de la tv, pr, marketing, ori cine verité

    chiar dacă ”depozitul de cunoștiințe/informații, inteligență, chiar” s-a demonizat, iar imaginea ”fabricii de făcut bani” a devenit omniprezentă, este păcat că regretul sincer este exprimat cu un curaj firav (ciudată expresie, precum vremurile)
    eu cred ca am terminat ultima școală înaintea Dvoastră, dar tare bine mi-ar fi fost să nu părăsesc niciodată banca și măsuța aceea
    urarea era și este ptr cei care astazi au început un nou an de experiențe
    —-
    Vă doresc o săptmînă bună

Lasă un răspuns

