Titlul nou este „Ora de Medicament”

După cum am scris deja pe facebook ieri, noul meu volum de poezii se va numi Ora de Medicament, va ieși tot la Herg Benet, și va reprezenta, cred, ultima mea încercare de a face pace cu poezia. Consider că trei încercări sunt suficiente, rezultatele au fost mai mult decât concludente. Nu văd cum de data asta ar fi ceva diferit. Adică știu că nu va fi. Dacă e cineva care a mai citit pe facebook și l-am deranjat că am scris și aici, mă scuz, nu încerc să-mi fac reclamă, cum aș putea, eu, care am spus oamenilor că cele două cărți de până acum au fost slabe sau că nu merită să le cumpere și nici să le citească.

Eu nu știu să-mi fac reclamă deloc. Deloc Deloc. Dar, în același timp, admit, cu sinceritate și respect, că aș avea nevoie de asta. M-ar ajuta. Dacă, printr-o minune, prind un articol la adevărul și la  un interviu scurt la Radio București, e un exemplu ipotetic, atunci poate poate că aș fi mai bine, dar până atunci operăm cu ceea ce avem. Și avem una bucată carte de poezii care va ieși în noiembrie, a cărei coperta este greu de stabilit deocamdată, și despre care m-aș bucura sincer dacă ați scrie, sau dacă ați spune despre ea. În caz că vreți să puneți umărul la încercare volumului de a se face cunoscut, îmi scrieți și vedem cum procedăm. Dacă știți oameni faini care ar vrea să scrie despre asta, îmi scrieți și că mulțumesc de pe acum.

Mai devreme începuseră să mă încolțească gândurile despre cum am să o scot la cap cu Ora de Medicament. Mi-au dat pace. De fapt, o persoană drăgălașă s-a ocupat de asta. Îi mulțumesc și aici pentru că îmi pune un zâmbet de nedescris când fac asta.

P.S. Nu putea lipsi un p.s. de la un anunț de apariție a unui volum. Fix în acest moment am nevoie de caramele. Da, ca-ra-me-le. E exact lucrul care mă pune pe picioare. Deci dacă aveți caramele sau aveți idee cum ar putea ajunge la ora asta la mine, vă rog să scrieți. Eu intru și îmi iau de acolo. Seară bună!!!

20 de gânduri despre &8222;Titlul nou este „Ora de Medicament”&8221;

Lasă un răspuns

