Vând duminică pe gratis

Aproape că mereu știam cum să scriu când nu știam despre ce să o fac. scriam despre asta. Primul cuvânt îmi spunea întotdeauna care era direcția pe care trebuia să marșez. Numai eu mergeam singur, încet, nu mai conta, eram sigur că plec, deloc convins că ajung, dar ce mai conta…

Mă uit atent ca un ziarist la primul articol și duminica asta nu-mi place deloc. N-am făcut nimic, n-am dat mailul la Cărturești, n-am învățat nici măcar un cuvânt în franceză, n-am citit, filmele nu le-am găsit, tot caut niște filme, să le numim speciale, nu altfel, a fost a doua oară când am pus pauza la alb orbitor pentru a pune mâna mai întâi pe cartea Eseu despre Orbire de Jose Saramago, așa cum cred că se face.

Deci vă rog tare tare dacă vreți să o faptă bună, veniți și luați duminica asta sau ce a mai rămas din ea din calea mea, e prima dată, după un timp, mult timp, nici nu mai știu de când, când aștept să vină luni. Habar n-am ce aduce, dacă aduce, dar măcar nu mai e astăzi, ce zi de tot regretul învelit armonios în putred. A trecut un an de când m-am întors în comuna asta, a fost exact exact exact ca ziua de astăzi, nu s-a legat nimic, nimic. Scriu maine, dacă mă voi simți mai bine, despre fapte bune pe care le-aș face, dacă o să mă simt mai bine. Dacă mă simt bine bine, poate chiar scriu de două ori. Să aveți pace!

6 gânduri despre &8222;Vând duminică pe gratis&8221;

Lasă un răspuns

