Cum să nu câștigi un concurs

Dacă ai ajuns aici și te interesează cum să nu faci când te hotărăști să câștigi un concurs, atunci e foarte bine pentru că vei evita, cu grația unei lebede pe uscat, să nu spună, un neavizat ca mine, de ce nu e bine să câștigi prin popularitate și popularizare un concurs curat de articole cu povești în spate, cu muncă, cu dedicație, cu implicare, cu omenie. Ai auzit de asta?

Pentru că subiectivitatea este îmbrăcată sumar cu o rochie care este realizată din materialul numit nu se discută, o lăsăm acolo unde îi este locul și o înțelegem la fel cum ne înțelege și ea pe noi, ce-i drept mai rar, dar când se întâmplă, o iubim așa cum este, nu căutăm sa ne uităm la material, acceptăm, mulțumim, ne place, suntem oameni și suntem dominați de asta. Diferența este doar că unii recunosc, iar alții nu. Eu tocmai am făcut-o și mă bucur cu adevărat de acest fapt.

Cum să nu câștigi un concurs este pentru oameni care își roagă toate cunoștințele să comenteze la un articol pe blog, dar nu la obiect, ci să vorbească din nou, deși își cunosc viața foarte bine, despre haine, murături, ochelari de soare, politică, religie, muzică, modă, prăjituri și bineînțeles despre reduceri. Apoi fiecare dă un share la el/ea pe profilul de facebook, un share pe twitter și unul pe google plus, exact ca în reclama de la radio 21: „Apasă like, apasă like, apasă like”, doar că aici este vorba despre share și comment la comandă. Și mă apasă cu nu știți când să opriți, faceți prea multe comentarii, opriți-vă, ați câștigat deja, gata, scopul a fost atins.

NU se face așa. COMENTARIILE ar trebui să fie naturale și poate că marele Google va inventa un algoritm pentru asta, la fel cum el pedepsește linkurile care nu sunt naturale. Știe el ce știe, niciodată nu dă greș, chiar dacă ne nemulțumește amarnic câteodată, el aplică aceleași set de reguli. Dacă vreți să dați cu pietre, mai bine aduceți și exemple ca să vă întărească loviturile. Dacă îmi dați dreptate, vă mulțumesc cu un zâmbet.

P.S. Vineri seară, pe când la mine se pregătea mâncarea pentru pomana de sâmbăta, mă uitam la focul pe care aceasta se pregătea și mi s-a făcut dor, cel mai adânc dor de un foc de tabără, mai ales că eu nu prea am avut momente de acest gen. Un foc de tabără cu ceea ce iubești în casa trupului este ceea ce mi-ar plăcea nespus de mult. Am notat asta adânc în mine. Seară bună!

21 de gânduri despre &8222;Cum să nu câștigi un concurs&8221;

  1. Că bine zici! Eu de obicei ignor când îmi cerșește lumea câte un comentariu. Prefer să-l dau pentru că simt eu nevoia să spun ceva despre textul respectiv și nu pentru că mă roagă cineva frumos.

  2. daca exista cercetori de atentie pe strada, de ce nu ar fi si in online? ar fi cam pustiu pe aici..:P
    Inteleg unde bati si e problema lor daca nu pot mai mult.

  3. un blogger a scos o carte cu toate comentariile primite. nu cred ca si-ar mai fi permis acest lucru daca erau cersite. dar cum ar fi fost o carte cu comentarii cersite? Groteasca, cred. Seara buna!

Lasă un răspuns

