Blog Meet de Dâmbovița ?

Nu vroiam să scriu încă un articol pe seara asta, era suficient cel de la mijloc de azi, mesajul era clar, direct, profund, pronunțat, era important pentru mine ca să-l vedeți dumneavoastră, dar ideea asta mi-a plăcut tare. Am văzut că mai toată lumea vorbește despre blog meet în județul său, în orașul său, pe plantația sa, pe strada sa, și m-am gândit că ar fi bine să se facă și la noi în județ, chiar dacă noi suntem ultimul județ la orice capitol, în județul meu Dâmbovița, un blog meet la care să venim și să spunem ce ne trece prin cap sau măcar să știm dacă existăm.

Rugămintea mea la dumneavoastră este dacă știți bloggeri din județul Dâmbovița sau dacă știți pe cineva care știe pe cineva care ar avea blog și este din marele județ Dâmbovița sau dacă aveți un facebook de la ei sau un mail sau dacă credeți că ideea mea este viabilă. Sau poate știți că se face Blog Meet în Dâmbovița și eu sunt în urmă cu veștile iar în acest caz  m-aș bucura să să îmi spuneți și mie unde, ce și cum, asta ca să fie doar trei întrebări, ca la trei surse, sau ca să nu fie cinci întrebări. Deci vă rog serios să îmi spuneți dacă știți bloggeri din Dâmbovița sau oameni cu blog care să fie interesați de așa ceva. Aștept cu interes. Seară bună!

14 gânduri despre &8222;Blog Meet de Dâmbovița ?&8221;

  1. Și nouă, la Botoșani, ne-a fost puțin greu până ne-am adunat. Să nu fii descurajat dacă la prima întâlnire vei fi doar tu și doi-trei oameni. Cu timpul vei cunoaște mai mulți.

    • p.s. si pariezi si hip hop. eu nu mai pariez de o vreme pt ca n am mai reusit sa mi dau seama ce sa joc. acum fac pronosticuri si imi ies. cand o sa pariez, pariez ca nu-mi ies. ma bucur ca stii atatea despre sport. e o placere. da, mi-ar placea sa ne vedem si as paria ca o s-o facem, cota 1,5 :))

    • eu nu mai ma asteptam sa raspunda cineva
      si a aparut florin zicand ca mi a last un mesaj la acest post si daca te uiti in mesajele din ele sunt adrese ale blogurilor de la noi.
      un mare DAAAAAA pentru putini da buni. ma bucur ca mi-ai raspuns. taree

Lasă un răspuns

