Cine ești tu?

Draga mea duminică,

Am șase ore de când am deschis acest tab și n-am pus o literă în el. Am aproape patru ore de când încerc să înțeleg ce fel de specie este specia umană, ce fel de animal este omul și mai ales când, unde și cum s-au împărțit toate acestea. Ar fi trebuit să scriu „astea”, că doar nu se uită cineva pe articolul meu care vrea să-mi acorde o notă. E o notă care nu se aude oricum, e o mută. M-am plimbat prin curte și prin grădină, așa fac când mă mint că sunt în căutare de soluții. Dar ce naiba caut eu de fapt să gândesc despre viața asta când eu nu are decența să mă privească în față. Iertați-ma dacă tonul nu este cel potrivit, vă rog ieșiți de aici pentru că aici lucrurile sunt mereu ceea ce par și n-au niciun pic de otravă, adică de marketing. Aud că cel care ne ia viețile încetul cu încetul a luat de la sănătate și a pus la serviciile secrete. Cred că știm cu toții de ce.

Vă mulțumesc pentru că ați lăsat câteva filme, de asta am făcut alineat. Nici n-aș avea nevoie să știu ce e ăsta, doar n-o să ajung vreodată să fac ce-mi palce și să câștig bani din asta, adică să fac jurnalismul de acum un secol, dispărut total din obiceiurile de acum, instaurat sub denumirea de jurnalism alternativ. Acesta este un ideal. Dacă iar am greșit tonul, puteți ieși de acum, căci nu mai are rost să rămâneți până închid eu fraza asta. Draga mea duminică te rog să nu mai treci niciodată pe la mine îmbrăcată așa. ȘTIU câte greșeli am făcut, dar de la un timp trăiesc cu impresia că le-am plătit. Sau cel puțin nu vreau să cred că m-am gândit la asta într-o zi de duminică. Deci gândește-te la asta serios.

P.S. Nu e niciun P.S. astăzi. Poate mâine…

15 gânduri despre &8222;Cine ești tu?&8221;

  1. Omul este acel animal straniu şi solitar care visează cu ochii larg deschişi. Sau larg închişi, câteodată. Şi de multe ori o fantomă a ceea ce ar fi putut fi, o umbră.
    Şi da, unii ne iau vieţile încetul cu încetul, şi da,sunt mulţi cei care, în viaţă fiind, nu se mai simt vieţuind.

  2. „M-am plimbat prin curte și prin grădină, așa fac când mă mint că sunt în căutare de soluții. Dar ce naiba caut eu de fapt să gândesc despre viața asta când eu nu are decența să mă privească în față.” Superb! 🙂

Lasă un răspuns

