Recomandați un prieten pentru un job

Bună seara,

Vă mulțumesc cel mai frumos pentru reacțiile de ieri de la articolul meu, atât de pe facebook, cât și de pe blog, vă mulțumesc pentru că ați citit și ați înțeles, pentru că mi-ați transmis gândurile de încurajare, pentru că v-ați implicat. Pe blogul acesta eu vorbesc de oameni și umanitate, nu vorbesc de vizitatori și de vizite. Niciodată.

Astăzi vă spun că e bine să recomandați un prieten pentru un job, unde acel job se poate referi la un loc de muncă de care știți că are nevoie omul, sau la un articol pe blog atunci când un sponsor/ agenție PR vă trimite pe mail o oferta pentru a scrie articole. Mi-ar plăcea să cred că asta facem cu toții. Pentru mine lucrurile acestea s-au întâmplat. Nu contează că nu s-a concretizat nimic, contează că niște oameni cu intenții admirabile au făcut asta. Cred că e natural să faci asta. Eu am întrebat astăzi în urma unei oferte pe care am primit-o dacă pot recomanda ceva oameni pentru a scrie sau a publica articole, dar răspunsul n-a venit încă. Mă simt foarte bine în urma gestului făcut.

Cam despre asta e vorba, să știi că ai făcut ceea ce trebuie față de persoanele apropiate dintr-un loc/context/domeniu. De asemenea, dacă vă interesează un concurs în care trebuie să scrieți un singur articol pentru care se oferă, în caz că articolul dumneavoastră iese învingător, mulți bani, îmi lăsați un comentariu și vă spun, cu plăcere, adresa, în caz că nu știți deja de el.

P.S. România e țara în care Codrin Maticiuc scrie romane, le lansează, o grămadă de oameni îl aplaudă, cartea este în librării și va fi cap de afiș cu siguranță.

P.S. 2 Mâine este ziua în care Zelist-ul lovește cu palma închisă în/la mine. Seara bună.

18 gânduri despre &8222;Recomandați un prieten pentru un job&8221;

  1. da, recomandarea este ceva natural. cu toții o facem de fapt și în diverse situații. și recunosc că te-am recomandat iubitorilor de poezie. 🙂

    cât despre concursuri… deocamdată mă interesează strict cele literare, dacă mă interesează și acelea.

    o seară frumoasă să ai.

    • faceti . poate, prea multe pentru mine. o sa tin si eu de dragul dumneavoastra cu real in seara asta. se pune?
      nici concursurile literare nu s curate. e o lume pe care n as vrea s-o stiu deloc deloc.
      va multumesc. in loc de seara buna, hala madrid, desi as pune si banii pe care nu ii am pe victoria lor cu handicap fireste pt o cota mai buna

      • dragule, s-a pus deja: realul sigur bate în seara asta… că razgrad. :)) să ne păstrăm simţul măsurii. să ne păstrăm… bieţii bulgari au un mare handicap. 🙂
        în plus, mi s-a dus vestea că-s o coabe la pronosticuri (dovadă că am prezis victoria lui psg de ieri seară, chiar şi fără zlatan în teren).
        şi ai făcut tu… pentru că scrii. adăpi sufletele. şi-ţi repet că mare lucru este…
        şi da, ai tu dreptate şi cu concursurile literare. să rămâne atunci în lumile noastre şi să ne bucurăm ce cei care împart scrisul.

      • asta e un gand cu care aleg sa adorm in seara asta langa gandul curat pe care il am de obicei.
        de scris: mai scriu mai ma opresc, scriu mai mult, nu mai scriu deloc, dupa stare, nu suntem roboti si de asta, nici nu ar avea farmec sa fim. eu fac incercari virtuale de pariuri care imi e. cand o sa pun, n or sa mi mai iasa. dar „joc” 3-4 meciuri, iar pe bilet poate as fi avut la 5-6…
        sa ramanem la bucuria simpla 🙂

      • am asc de doua ori. mai merge odata. as imparti cu dumneavoastra dar cum eu sunt cu precadere cu hh e mai greu desi am tot baga lucruri foarte foarte diferite de hh
        dar am de gand sa impart pe viitor cu dumneavoastra ceva ce voi crede ca v-ar fi pe plac 🙂

      • să ştii că sunt una singură… 🙂 persoana a doua, plural, poate fi măgulitoare pentru unii, pe mine mă stânjeneşte… sunt doar un mâţ pervazier şi ştii asta.
        şi aştept… împărţim.
        da, am bănuit că or să-ţi placă swans, poate şi pentru că saturnus ţi-au plăcut şi sunt din aceeaşi zonă.

  2. nu vreau sa inteleg ca ar avea vre-o importanta in viata ta (asa cum scri si gandesti) acest zelist ???!!!!
    tu scrie de viata si da-ne si cate un zambet …statisticile….sunt orientative…si nu-si au rostul aici unde noi te clasificam cu sufletul nu cu votul!!

    • pai de ea scriu, de unde de alta, nu am, si am incetat sa mai cer, acum ajunge ce am
      va multumesc pentru cuvinte, accept sa-l dau naiba de zelist, sa faca ce vrea, saru mana fain!

  3. Nu, prietene! Nu trăim în țara în care Maticiuc scrie o carte. Trăim în țara în care niște BANI MULȚI scriu o carte.Mă unge pe suflet, cum s-a bucurat de BANI MULȚI Alex Ștefănescu, și pe urmă a scris o prefață, despre o carte în care e vorba exclusiv despre BANI, SEX ORAL, SEX ANAL, SEX,în general și bani mulți. Grăsănogul Alex a executat prefață la comanda banilor mulți, o prefață excepțională, la o carte unde cea mai tare figură de stil e niște urme căcănii, pe un covor, într-un hotel de enșpe stele.
    Mie, de când a apărut cartea asta, mi se pare că trăim în țara de alături. O mică țară-bunker, unde ne putem considera salvați. Că n-aveam mulțimea aia de bani, care…. etc.

    • nu stiam ca a scris acolo, stiam ca face d astea dar nici chiar asa, adica el cica are un pic un pic de coloana. nu stiam nu stiam, dar caut caut si o sa vad pana la urma, atunci e mai trist decat am crezut eu. nu stiu ce e manual de prezervative, poate, dar carte, din ce am inteles, nu e. multumesc de informatie!

    • m-am emotionat, va supermultumesc, am mai scris si mai scriu si putine articole, destul de rar zic eu care nu ma reprezinta, dar sper ca oamenii inteleg asta
      si eu vorbesc in suflete, oameni si ganduri, 🙂

Lasă un răspuns

