Prostule!!!

Ieri aveam cinci țigări lăsate pe un capăt de speranță, astăzi am tot cinci țigări. Ziua asta a început prea devreme, seara a fost lungă și când a încetat uitase să lase un bilet pe frigider. Cum să crezi în concursuri, eu sunt prea fin pentru bătaia asta de joc, am mai trăit asta și scenariul l-am învățat, nu l-aș face nimănui, nu pentru că e ieftin, ci pentru că e fumat și actorii nu sunt expresivi, replicile sunt împrumutate fără acord și pe la geam nici ramuri nu mai trec. Nu deviez, așa mă exprim eu. Judecați-mă sau înțelegeți-mă.

E vorba că mi-am murdărit ideile pentru un fapt, în sine, mincinos. E ca și cum aș fi încercat să port haine lucioase, deși mie nu-mi plac, îmi plac hainele mele vechi și un pic largi, murdare, pe alocuri, în care pot să stau fără să mă gândesc că va observa cineva calitatea lor proastă. E vorba că, deși învăț pe toată lumea, prin toate mediile sociale posibile, să nu aibă așteptări, tocmai eu am așteptări care lovesc tare în mine tocmai când sunt atât de slab. Nu cred să fi fost mereu slab, dar acum e un moment în care și la textul ăsta am stat o jumătate de oră și nici măcar nu mai pot gândi o replică dintr-un scenariu prăfuit

Durează prea mult să scriu tot ce am de spus, așa că mai bine iau pauză, nu mai vă spus nimic de zelist, care a avut palma așa cum spuneam, nu mai pun p.s., îl aștept pe mâine să-și definitiveze opera pe mine, se pare că are o bucurie să facă asta, nu găsesc acum explicația, știu doar că singurul lucru pe care ți-l mai poți dori joi e să nu urmeze vineri. O reacție din partea voastră ar fi ca un sac de aer.

12 gânduri despre &8222;Prostule!!!&8221;

  1. Domnul Cuvant din titlul mi-as fi dorit sa se impiedice macar de un semnul exclamarii si poate asa te-ai fi linistit… aluneca, se ascundea si sfiios fiind, nu-si gasea locul aici. Stii doar cum stau lucrurile „pe scena”. Pana data viitoare, ca sigur vor mai exista astfel de „acte”, sa-l faci pe Domnul Cuvant sa dispara in culise. 🙂

    • aproape multe am inteles, dar cum sa alunce? n ai vazut ca e stabil si mandru ca un stapl de telegraf, sper ca data viitoare sa nu mai apara, sa intre alt actor in locul sau sa sa fie un fel de iancu care trebuie schimbat la pauza.
      multumesc 🙂

      • Imagineaza-ti-l alunecand si vei intelege aproape tot. 🙂 Sunt de acord si el e de acord sa nu mai fie prezent, cel putin asa mi-ar placea… in caz ca… stii ce-ai de facut. 🙂

        ( sfios * )

  2. Încearcă să mai descrețești puțin fruntea. Știu că pare ușor de zis, dar crede-mă că e mai ușor de făcut. 🙂 Cu privirea un pic mai limpede, lucrurile se văd mai albe și dracul nu mai e așa negru.

Lasă un răspuns

