Alege-ți povestea

Bună seara (din nou),

Ca să nu folosesc un limbaj de lemn pentru că eu sunt om, deci am spirit, și el pică pic pic pe geam și pe ce am (în mine), vă spun că duminica aceasta la Hangover Club , de la șapte de seară, sper eu plină și condimentată cu de toate pentru voi, se va petrece un eveniment cu suflet, minte și cu cele două combinate pentru a rupe bariera dintre public și oamenii cu talent. Nu am de gând să îi numesc artiști pentru că mă ia febra când mă gândesc la asta, iar acum e seara, mâine e o zi lungă, și nu pot risca asta.

Practic, ei vor spune poveștile lor, oameni care au creat ceva diferit, oameni care au creat într-adevăr un alt univers, am citit despre ei, doar pe Ioan M Șerban îl știam pentru că el este scriitor. Totul se va împleti cu o muzică cu aer nou a unora care sunt noi, un pic diferiți, dar încă la capitolul experiențe, capitol la care e bine să rămână atâta timp cât vor să demonstreze ceva. Se pare că va fi un eveniment, oarecum, liber, degajat, pus în scenă de IndArt, o asociație creativă, din moment ce a avut ideea asta, deși chiar nu e nevoie de asociație pentru ca asta să fie pusă în scenă, asta deoarece luna asta o să facem un eveniment frumos din seria Meniu a la carte cu oameni care spun lucruri clare, diferite, noi, manifestare la care mă voi munci din greu să vă conving să îi deschideți ușa.

Pentru o mai bună receptare a ideii din acest post, am inserat afișul evenimentului la care am văzut/citit că lumea dă semne clare de implicare, ceea ce astăzi, în societatea asta, up-side-down, e lucrul care surprinde cel mai mult. Există pagină de facebook a evenimentului, pe care v-o pot da, în caz că văd dorința asta din partea dumneavoastră, iar eu am scris despre asta din capul meu și din frustrarea de a nu putea fi acolo. Dar poate data viitoare. Toate cele bune.

21 de gânduri despre &8222;Alege-ți povestea&8221;

Lasă un răspuns

